Zijn jullie ook zo zenuwachtig??

Hey,
Ik ben gisteren geweest en het was allemaal in orde voor zover ze konden zien!
Ik moest er om 12.30 zijn en was erg zenuwachtig 3x naar de wc geweest en toen mocht ik gelukkig naar binnen.
Alleen lag ons kindje in een kronkel waardoor ze alles kon bekijken behalve het hartje en het middenrif.
Toen moest ik een half uur gaan wandelen en daarna weer terug komen en hopen dat het kindje was gedraaid!
Dat was gelukkig het geval en alles was oke.
Toen heeft ze nog geprobeerd om een mooie foto te maken, maar toen had ons kindje besloten dat het genoeg was, en draaide weer terug in de kronkel!
Maar nu weten we dat het in orde is, dus dat de foto's niet zo duidelijk zijn geeft dan niet!
Heel veel succes voor degene die hem nog te wachten staat!

Groetjes Wildraak

Hier ook best nerveus, heb de echo pas 6 oktober met 20w2d.
Bij mijn eerste was ik een stuk rustiger, mar die voelde ik al vanaf 16 weken en deze voel ik amper.
Meiden veel succes!!

Groetjes Mirjam

As dinsdag heb ik de 20wkn echo, wel erg spannend maar nog niet zenuwachtig.
Prachtig om de kleine weer te zien. We krijgen wel een uitgebreide echo omdat de nekplooimeting precies op de grens zit. Dus nu gaan ze extra goed kijken of alles goed is. We nemen aan van wel....

Groetjes

Ik was net aan het lezen of er meer mensen zo onrustig en zenuwachtig waren voor de 20 weken echo.
Ik stuiter overal heen en ben erg gevoelig voor alles. m'n vriend word er gek van en probeert me heel lief rustig te krijgen. Nou is het afwachten tot het woensdag is.....

Kus Feetje

Terug
Bovenaan