Zijn jullie ook zooooooooooooooo moe???

A

Anoniem

Guest
Heey meiden,

Fijn hoor dat er zo'n forum bestaat waarop je je ervaringen met anderen kunt delen!
Ik ben nu 5,5 week zwanger en heb een drukke, fulltime baan. Alleen sta ik moe op en 's avonds ben ik doodmoe. Ik probeer vroeg naar bed te gaan maar het lijkt wel of ik van de slaap NIET kan slapen. Ben wel vaker moe geweest maar dit slaat alles, ik ken mezelf niet terug. Normaal altijd een bezig bijtje maar nu....
En door die moeheid word ik super chagerijnig. Kan niks hebben.......
Kennen jullie dit?

Liefs,
Camel

Hoi Camel,

het is heel gewoon hoor wat je beschrijft. Ik heb vrijwel de eerste vier maanden van mijn zwangerschap slapend doorgebracht. Ik werk niet, maar ik heb wel al twee kinderen van vier en zes.

Ik kon van niemand wat hebben en hing maar een beetje. Maar na vier maanden is het al een stuk beter.

Veel sterkte en slaap lekker.

veel liefs...

Hoi hoi,

Het begint bij mij ook weer aardig op te komen de vermoeidheid. Jammer genoeg ben ik ook voor het eerst (dit is de 3e zwangerschap) misselijk en ik weet eigenlijk nog niet wat ik nu erger vind.

De vermoeidheid daar zal je echt aan toe moeten gaan geven. Doe het 'savonds rustiger aan en ga soms lekker vroeg naar bed. Het gaat weer over.

groetjes,  
Nathalie

Hoi,

Ja ben ook ontzettend moe. Ben nu 9 weken en 2 dagen zwanger (1e kindje). In de ochtend heb ik nog energie maar in de middag niet meer en dat blijft de rest van de avond ook zo.

Het schijnt erbij te horen tot de 4e maand. Dus nog even volhouden dan maar.

Groetjes

Nicole

Hoi meiden,

hier nog iemand die luciferstokjes nodig heeft om haar ogen open te houden. Ik werk niet, geen baan dan, want ik heb werk zat thuis met mijn huishouden en drie kids van 8, 6 en 3,5 jaar. Ben nu ruim 12 weken zwanger van ons vierde kindje en ben ook doodmoe. Eerder naar bed helpt niet, want het duurt uren eer ik een keer in slaap val. Voor mijn zwangerschap hoefde ik mijn bed maar te zien en was ik al vertrokken nu is het wel andere koek. Probeer vaak 's middags even te gaan liggen. Hoop dat het snel over gaat, heb hier bij mijn andere zwangerschappen haast geen last van gehad.

Groeten Alice

Is heel normaal hoor. Ik heb er de eerste drie maanden ook last van gehad. Het gevoel dat je compleet uitgeput bent...... Komt allemaal door de hormonen.

Bianca

Jaaaa, heel herkenbaar! Elke klus die voor me ligt lijkt levensgroot. Deze week was ik ook nog grieperig, flink verkouden en misselijk overdag. Heb me in jaren niet zo beroerd gevoeld. Deze week heb ik nachten gemaakt van 12 uur en s'middags nog 1,5 uur. Hoezo moe en uitgeput?

Groetjes, Line

Ik heb hier ook last van gehad. Vooral de eerste maanden. Normaal ben
ik de persoon die in de avond de speelfilm op tv helemaal af kijkt
alleen was het nu ...ik zag de bank en ik was al vertrokken. Verder ook
weinig zin om ook maar iets in de huishouding of wat dan ook te doen....

Gewoon lekker die mannen aansporen mogen zij er ook nog een beetje wat voor doen!!!!

Ik gerbuikte wel Gravitamon..ik weet niet of dit echt hielp....maar kwaad kan het zeker niet.

Groetjes Claudia en Maud-je

Terug
Bovenaan