Zijn jullie ook zooooooooooooooo moe???

hallo,

ik heb de periode weer achter me. dat hoop ik tenminste.
ik ben de laaste paar weken ook erg moe geweest. doordat ik onregelmatig werk kwam ik af en toe niet toe aan mijn rust. gelukkig heb ik nu minder last van

groetjes
bianca

Hey,

Nou ik kan je zeggen, ben bijna 19 weken en zelfs gisteravond nog lag ik al om 8 uur te slapen in de bak en om 9 uur naar ebd gestuurd door mijn vriend....

Er gebeurt van alles in je lichaam en dat neemt jou energie weg. Gewoon lekker aan toegeven heeft mijn vk gezegd. Niet te ver doorgaan met je lichaam nu. Goed je vitamine slikken!!

Groetjes en weltrusten..hahah

Saskia

Ik ben tijdens mijn zwangerschap ook heel moe geweest. Bij de meeste wordt het na de eerste maanden minder. Bij mij helaas niet.
Misschien is het een idee om op je werk te vertellen dat je zwanger bent, dan kunnen ze rekening met je houden. Je hebt ook officieel recht op meer pauze.
Ik heb het pas na 3 maanden verteld op mijn werk omdat ik dacht dat dan de meest risicivolle periode voorbij was. Achteraf heb ik daar spijt van. Het was een hele drukke periode op mijn werk en ik heb het mezelf onnodig moeilijk gemaakt.

Succes ermee en geef er zoveel mogelijk aan toe ( als dat kan ) je lijf heeft het nodig om te rusten

Terug
Bovenaan