zijn jullie veel afgevallen na de bevalling ?

Ik ben 9 aangekomen, 10 kwijt en nu weer dikke kilo aangekomen.
Maar ja dat is niet gek, eet ontzettend veel, zie als ik alleen ben geen tijd om te koken of eten dus dan gaat er vaak een handvol chips of m&m's in om de honger te stillen. Dus eigenschuld dat ik weer groei.
Probeer nu overigens wel meer om het eten te denken hoor want alleen op chips, m&m's en energy drink redden we het niet
 
Ik was 10 kg aangekomen tijdens de zwangerschap. Woog voor de zwangerschap 78, aan het einde ongeveer 89, nu 5 weken later.. euh 71 kg..
 
Ik woog voor dat ik zwanger was 77 kg tijdens mijn zwangerschap was ik afgevallen tot 63 zoveel spuugde ik haha is het nog ergens goed voor geweest.
Op het punt van bevallen 76 en daarna in een paar dagen naar 69 kg
Ook ik heb echter nog een flapje hangen maar ik vind het wel best hoor ben net bevallen.
Zo moeten jullie ook maar denken voorlopig hoor kijk wat je ervoor hebt.
Die mannen moeten het er maar mee doen hoor die hebben geen bevalling hoeven doen.
Ja en als het goed is terug naar wat je was komt waarschijnlijk niet meer je lichaam is wel anders gaan staan en je heupen waarschijnlijk breder.
Dat zei mijn kraamhulp ook er was een meisje met maatje 34 en die was wel weer op gewicht en die wilde weer haar oude rokje aan en dat ging niet mee door haar bredere heupen ja zegt ze je lijf gaat anders staan.
Ik zit met mijn kleren er nog tussenin.
De ene broek is te groot en de andere te klein bij mijn buik en dan is hij voor de rest te groot.
 
Na mijn bevalling zat ik 6kg onder mijn startgewicht, inmiddels ben ik 8,5 kilo lichter dan voor mijn zwangerschap dus heb ik mezelf verwend met wat nieuwe kleding! Mijn buik is nog wel wat slap maar dat wordt al minder!
 
Terug
Bovenaan