Zijn we al dik?

Was even benieuwd of iedereen al een buik krijgt, of juist nog niet?

Ik ben nu 17 weken zwanger en ik heb nog een heel bescheiden buikje. Pas nog steeds in m'n spijkerbroeken, al zit soms het knoopje wat te strak.. Maar verder nog niet veel te zien! Maar dat komt nog wel haha.

hier ook een bescheiden buikje!

ik hoop dat je het zo ietsje beter gaat zien want elke keer als ik zeg dat ik zwanger ben zeggen mensen: oohhh goh zeker nog maar net of niet????

en dan denk ik! halllo!!! ik ben al bijna 15 weken :)
maarja straks als we heel dik zijn denken we waarschijnlijk. zo zo kon het maar wat minder ;)

Dikke kus!

Hi meiden,

Ook ik heb nog een bescheiden buikje en ben toch al 16 weken...maar ik zelf zie het wel al heel erg! Het strakke buikje is verruild voor een lief bolletje!!!

kus!!

ladies,

ik vind dat mijn buikje toch al aardig groeit. ben nu ruim 13 weken, maar heb echt al een bolling en pas lang niet meer al mijn kleren. raar he dat dit allemaal zo verschillend is

hey ladies,

zelf ben ik nu ruim 13 weken, en begin al aardig een buikje te krijgen. er is al een bolling in mijn buik. pas ook lang niet al mijn kleren meer. raar he dat het allemaal zo verschillend kan zijn.

Ik heb nog steeds mijn gewone kleren aan en ben nu 14 weken zwanger van 2 poppetjes...ze liggen goed op groeischema dus waar ik het laat is mij ook een grote vraag!?

Terug
Bovenaan