Zijn we al dik?

Ja appart hè dat 't zo verschillend is. ik heb wel dat 's avonds als ik gegeten heb m'n buik wat dikker is met al dat eten maar verder nee nog geen overtuigende bolle buik ofzo

Zou je zeggen dat je met twee poppetjes toch echt al wel een buikje zou moeten hebben, maar dat maakt dus ook allemaal niks meer uit haha, tis gewoon heel verschillend per persoon blijkbaar

Hallo dames,

Ik ben nu 17 weken zwanger en heb echt al een hele buik! Kon met 11 weken al mijn spijkerbroek niet meer aan.

Dit was trouwens met mijn eerste zwangerschap ook het geval. En dit bleek toen een hele knul te zijn ruim 8,5 pond...

Kom maar minimaal aan, maar die buik is echt al gigantisch... wonderbaarlijk dat ik geen streamen heb. Hahaha... gelukkig maar!

Ook ik heb nog maar een bescheiden buikje, ben eerder 2 kilo te zwaar.. haha..
Soms wel jammer dat je nog niet zoveel ziet maar aan de andere kant.... we worden nog dik zat denk ik haha, straks in de laatste weken lopen we hier allemaal te "klagen" dat we onze buiken zat zijn ;)
Ik pas ook al mijn eigen kleren nog, alhoewel ik savonds wel de knoop opendoe dan zit het niet zo lekker meer.. Maar dat mag nu ook, ben bijna 18 weken...

Hai, hai,

ik ben morgen 13 weken, maar het kindje loopt een week voor (op dit moment) en pas nog gewoon mijn kleren.
Bij Kyllian (a.s. donderdag 2jaar FEEST!!!!!!!) ben ik bevallen met 33 weken en echt waar mijn buik was nog zo "klein"dat ik op nog gewoon mijn eigen kleren aankon alleen zonder riem.

groetjes Danielle

ik ben nu 13 weken en mijn broeken zitten echt al wat te strak.... draag vooral treggings en leggings want spijkerbroeken gaat niet meer.. het lijkt me heel leuk als je straks echt kan zien dat ik zwanger ben

Terug
Bovenaan