zijn wij zo apart??

Hoi
ook wij houden niet van al die drukte en krijgen daar idd ook wel eens wat commentaar op. Maar als ik zie hoe ons mannetje geniet van alles wat we doen dan geeft me dat zo'n goed gevoel dat ik al die opmerkingen makkelijk naast me neer kan leggen.
Ook wij mijden de drukke plaatsen en zijn vaak thuis met vanalles bezig. Ook in het bos, op het strand etc zijn we regelmatig te vinden.
We doen wat wij denken wat goed is voor hem en ook wat bij ons past. Dit geldt bovendien ook voor het snoepen, tv kijken en noem maar op. Snoepjes kent hij nauwelijks en van  de tv kent hij wat figuurtjes van sesamstraat en kabouter plop.  (ons zoontje is nu 2,5 jaar) Ook hier komt regelmatig commentaar op. Herkenbaar?  
groet Jeanette
 
 
Hoi,

Mijn kids zijn 5,5 en 7,5 maar denk je dat ik altijd maar met hun overal heen ga. Echt niet hoor en ook nooit gedaan. We gaan wel regelmatig naar de kinderboerderij en een keer naar een pretpark ofzo maar niet enorm vaak hoor.
Kost me teveel maar vind het ook niet nodig. Ze moeten ook leren zichzelf te vermaken.

bianca
 
Nee hoor, het is helemaal niet vreemd, gewoon doen waar je/jullie zin in hebben. Niets van anderen aan trekken. Een kind vind meestal alles nog leuk. Wij gingen ook niet naar drukken plekken. Helaas de oudsten, 11 en 9, gaan hier niet meer mee akkoord. De jongeren doen we niet een groter plezier dan wandelen door het bos, enz.
 
Terug
Bovenaan