Zin in de geboorte van ons kind

Hallo,

hebben jullie ook zo zin in de geboorte van jullie kind?
Ik word soms wakker en dan heb ik enorm zin om ons kindje lekker in de armen te hebben. Andere dagen kan ik ook weer behoorlijk onzeker zijn of het allemaal wel goed komt. Nu ben ik goed uit bed gestapt en heb zoiets laat die bevalling maar komen! Ben zo benieuwd hoe het eruit ziet, op wie het lijkt! Moet nu nog 10 weken! waarvan 4 aan het werk. Kan me dus nog even goed voorbereiden op de bevalling. Ik heb er zin in!!!!

Ik ook Heerlijk.. mijn vriend is er ook echt meebezig nu .. Nog 2 weken werken en dan 6 weken zorgen dat alles schoon en klaar is.. Ben wel echt benieuwd .. wij weten niet van het wordt.. dus de verassing is extra groot..

het wordt ons 1ste kindje en we zijn er klaar voor ik ben nu meer onzeker en vind het idee af en tot nog raar dat we dadelik met zijn drietjes zijn, maar dat went vanzelf.. Mijn vriend is helemaal uit de onzekere papa fase en is er helemaal klaar voor ..

Ik hoop dat het jullie nog allemaal goed verloopt de laatste weken van jullie zwangerschap..

Ik heb precies het zelfde als jullie, ik heb er ook heel veel zin in, moet ook nog 10 weken en 4 weken werken. Alleen gister benauwde het me opeens even, ik denk jeetje die bevalling!!!!! Komt wel goed, maar wat staat ons te wachten he.....
En idd binnenkort kamertje schoonmaken en als ik in mijn verlof ben lekker de kleertjes wassen. We zijn nu bezig met nog wat laatste dingen in huis wat ik af wil hebben ahah nesteldrang!!!

Ik kan eigenlijk ook niet wachten tot we ons kindje kunnen zien! Ik ben vreseljk nieuwsgierig of hij op zijn broertje en zusje lijkt en hoe het dan zal zijn. Ik moet nu nog 3 weken werken en dan heb ik verlof. Mijn keizersnede staat gepland voor 15 december dus dan is hij er. Spannend!

Nog 1 weekje werken en dan begint mijn verlof. Ik merk dat ik met mijn hoofd al helemaal in december zit. Lijkt deze dochter op haar zussen? Hoe zal de kraamtijd gaan? Ik kan bijna niet wachten.

Ik zit volledig in ziektewet nu.
Kan ook niet wachten en ergens mag het van mij nog wel even duren.
Dit vooral omdat alles nog lang niet klaar is. Als Myrthe dr kamer af is en zij naar boven is, kan ik de babyspullen uitzoeken e.d.
Als dát allemaal gedaan is, ja dan heb ik er helemaal zin in.
Nu ook, maar het is nog niet rustig in mijn hoofd, als je begrijpt wat ik bedoel.....
Dus wel heel nieuwsgierig en zin in, maar wel als alles dan klaar is.

Liefs

wij hebben ondertussen ook al heel veel zin in de bevalling en wat er na komt. bij de eerste bevalling vond ik het echt een feestje, af en toe wel vervelend natuurlijk maar vond het zo mooi en overweldigend. kijk er nu ook echt weer naar uit. vooral nieuwschierig hoe ze er uit ziet, of ze op haar zus lijkt en ook zo veel haar heeft. alles is klaar en ze kan zo in de wieg. Jade word ook al flink ongeduldig. nog 3 weken werken(halve dagen) en dan rusten en de vlagen van nesteldrang over me heen laten gaan haha. stiekem hoop ik wel een beetje dat ze net als haar zus wat eerder komt en dat mijn bekken dan ook weer wat kan herstellen. dan kan ik weer een beetje mezelf zijn.

Terug
Bovenaan