Zin in de geboorte van ons kind

Hoi

Hier nog officieel 8 weken maar ga er van uit dat het nog wel langer duurt (valt het ook niet zo tegen als ik overtijd loop)
Ik moet in het ziekenhuis bevallen en zie er tot nu toe nog niet tegen op.
Heb 1 keizersnee gehad en 1 keer gewoon bevallen.
Kindje ligt nu nog met hoofdje naar boven maar heeft nog de tijd om te draaien.

Wat helpt met kindjes die naar boven liggen is muziekdoosje spelen aan de onderkant van je buik, iedere dag een keertje.
Beide keren zijn ze bij mij gaan draaien daardoor....

Ik droomde vannacht dat ik met 35 weken al bevallen was van een meisje!
Haha manlief gelijk in de stress want dan is echt net Myrthe's kamer af en met beetje geluk hebben we dan alle babyspullen gewassen enz.

@ Ilse, gewoon alles over je heen laten komen. Je kan het toch niet plannen en helemaal uitstippelen hoe je het wilt. Nog ff genieten van die kleine in je buik....

Ook hier een moeder die niet kan wachten. Ik ben zo benieuwd hoe ons derde kindje eruit zal zien en inderdaad of hij/zij op zijn/haar broers lijkt. De bevalling hoeft van mij niet zo, maar dat kindje in mijn armen... graag!

wij kunnen ook niet meer wachten! We vinden het allebei zo spannend!! Ik moet nog 10 weken maar ga over 3 weken al met verlof.. Ik had nog vrije dagen over die ik niet volgend jaar kan opnemen dus dan maar ervoor plakken! Ik heb op dit moment alleen nergens zin in... geen zin om op te ruimen/schoon te maken... het liefste lig ik de hele dag op bed met een tijdschriftje of een boekje...

Ik ben denk ik een van de weinige die nog wel even kan wachten hahaha....Mijn huis is hier nog verre van af de hele babykamer moet nog gedaan worden(kan morgen het bestelde behang afhalen) Maar vindt het vooral zo ontzttend snel gaan dit keer ben nu 29 weken en er ook nog helemaal niet klaar mee Bij de oudste 2 was ik rond deze tijd ook wel een beetje toe aan verlof maar nu... heb weinig tot geen kwaaltjes en het ziet er na uit dat ik met gemak pas met 36 weken met verlof kan gaan Geniet nog teveel van het zwanger zijn en met alles wat erbij komt kijken dus van mij mogen die laatste maanden wel iets minder snel gaan.

@mira24: jij geeft voor mij precies weer wat ik ook voel. Aan de ene kant kan ik niet wachten, omdat ik gewoon zo nieuwsgierig ben. En aan de andere kant weet ik dat dit de laatste keer is en geniet ik enorm. Die kleine van ons draait zich regelmatig helemaal om. Echt bizar om die hele buik te zien vervormen door de rug vna ons kindje. Bovendien is het bij ons thuis ook verre van klaar. De verbouwing beneden schiet op, maar aan de babykamer moeten we nog beginnen. Vandaag is de keuken geplaatst en over twee weken kan ik weer beneden wonen. Dan is het de beurt aan de babykamer. We gaan het wel redden, maar echt op tijd is het niet!

Lekker blijven genieten!

Terug
Bovenaan