Zin in kop koffie??

Niet dat ik nu alles bijhou hoor haha: maar was Finn niet officieel de aanleiding van dit gezellige middagje? Die drie mannetjes kunnen die dames wel handelen hahaha.

In ieder geval: heeeel veel plezier morgen en we zien de foto's graag verschijnen!

Groetjes
Susan

Hey!

Thomas en ik slaan over vrees ik! Ik pas niet meer veilig achter het stuur zo'n eind, en Thomas is al 2 dagen aan het spoken met koorts en literigheid! Af en aan geen korrts en dan: ploep 40!   Vannacht heeft ie zelfs tussen ons in geslapen, zo zielig was ie. ( wat voel je je dan op en top mama zeg: een ziek kind dat bij je in bed ligt...!) Om 03:00 had ie het bed onder gekotst en pas om 04:00 viel meneer in slaap! Wij dus ook... En vanmorgen niets aan de hand en vanaf de middag weer tegen de 40 graden koorts... Ik vrees voor nog zo'n gezellige nacht in familie-bed Meijering, hahaahh!
Ik ga dus morgen alweer een dagje lekker troetelen en knuffelen met jochie binnenhuis vrees ik.
Dusse... volgende keer beschuit met muis bij mij dan maar???

Kus, Marieke

PS: Tot zover het: uitgeslapen het ZH in, en uitgeslapen het ZH weer uit verhaal, hahhaha! In ieder geval wel uitgeslapen eruit, hihihi!

Ik las je sms-je net pas. Ik kan helaas niet komen, moet 's morgens naar het ziekenhuis voor een echo van mijn buik (details hoor je nog wel) en ik moet om half 5 weer werken.
Jammer want ik had het echt wel ff leuk gevonden!

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan