zin in sex

A

Anoniem

Guest
 Hallo meiden

Ik ben sinds de eerste dag van mn zwangerschap gek op sex!
Inmiddels ben ik 26wkn zwanger en ik kan me niet herinneren, dat ik het maar 1 dag heb overgeslagen. Soms doen we ''het'' wel 3 keer per dag. Ook al voel ik me niet zo lekker.
Mn man vind het natuurlijk alleen maar geweldig.  hij heeft het zelf met zn vriend over.
Nou lekker genant voor mij!!!!!

Maar mn vraag aan jullie is of   jullie dat ook hebben, dan voor dat jullie zwanger raakten?

Zijn het soms mn hormonen? En gaat het na de bevalling weer over?

PS: Voor mn zwangerschap was ik al gek opsex maar niet zo erg.

Groetjes
Lina

Hoi hoi,

Nou hier nog zo een liefhebber! Voor mijn zwangerschap was ik er ook al gek op hoor! Alleen nu begin ik een behoorlijk buikje te krijgen en nu vind mijn vriend het eng. Dus dat was wel effe een probleem. Gelukkig wilde hij het wel proberen maar ik merk dat hij toch wel veranderd is. Hij is heel voorzichtig en durft niet echt. Dus ik hoop echt dat dit nog over gaat, want ik mis het zo!!!!

Liefs,

Danielle

Hee hallo,

De zin is mij mij wel sterk aanwezig,alleen lukt het gewoon niet meer!!!!
Tot 4 maanden hebben we gewoon lekker door gevreeen. Dat was ook helemaal geen probleem. Maar daarna werd mijn buik al behoorlijk dik, dus die ging al lekker in de weg zitten. En mijn vagina voelde heel anders aan. zelfs dat het pijn ging doen. Mijn vriend voelde ook dat het anders was daarbinnen, en kwam daardoor later klaar, en hoe langer we door gingen hoe meer pijn ik kreeg. Echt een ramp.
Voordat ik zwanger raakte hadden we echt een heel goed sexleven. We vreeen als het even kon iedere dag. We genoten daar allebij heel erg van. Even de tijd voor ons samen, we hebben al een dochter van 4 en een druk sociaal leven. Dus vonden we het heerlijk als we dan met zn tweetjes zijn,om er flink op los te vrijen.
En nu dat dat niet meer gaat, ben ik gewoon depri. Ik mis het zo ontzettend erg.
Iedere keer weer proberen en weer een ander standje. Maar niks is prettig, het enige als ik boven op zit, maar dat gaat weer niet ivm mn bekkenpijn. Iedere keer weer een teleurstelling, en stiekum weeg ik dan een traantje weg. Ik heb het iedee dat we nu zo uit elkaar groeien. We lijken we broer en zus!!
Het enige wat we dan nog wel eens doen is orale sex, dat gaat best wel goed (kom lekker snel tot een hoogtepunt nu ).
Maar ja dat wordt ook zo saai he.
Ik ben nu al bezig met flink te smeren met perineum olie, zodat ik hopelijk niet uit ga scheuren bij de bevallen en dat we weer snel sex kunnen hebben.
Nou genieten jullie er maar van.
Ik pink wel weer een traantje weg en kijk heel erg uit naar januari, eindelrijk mn lichaam weer voor mn zelf.

Groetjes, Ris
33w2d

Mijn zin is juist voor een groot deel verdwenen. Ik heb meer behoefte aan knuffelen. In de eerste 3 maanden lustte ik er ook wel pap van maar nu lig ik liever tegen de papa aan en wrijven we wat over mijn buikje. Ik voel de kleine ook al behoorlijk trappelen, ik vind het gewoon een raar idee om dan sex te hebben. Ook mijn vriend wil niet echt.
Misschien dat het wel weer terugkomt. In de winter is mijn lust zowiezo altijd minder door de kou.. brrrr
Danielle (18 wkn+5 dgn)

Hallo

mijn zin is naar mate de zwangerschap vorderde veranderd. In het begin geen zin, toen af en toe en nu heb ik er behoorlijk zin in. Maar inderdaad wat Ris zegt je buik gaat zo in de weg zitten. Zeker nu het kindje begint in te dalen. Maar Ris misschien heb je lepeltje lepeltje nog niet geprobeert. Ik vind die het prettigst. En ook op knien en armen. Kan de buik lekker vrij hangen. Misschien heb je er wat aan. Want ook ik vind intimiteit heel belangrijk. Niet dat dat altijd sex moet zijn. Maar zo af en toe wel hoor

Groetjes Doortje

Hoi allemaal,

Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in sex.
Vind het ook veel lekkerder om tegen mijn man aan te gaan liggen.
We hebben nog wel sex, maar 1 keer in de week of zo...
Mijn man vind het jammer, maar kan er wel mee leven.

Gr. Jorieke

Hai Doortje,

Lepeltje lepeltje hebben we ook geprobeerd, maar vonden we allebij niet prettig.   Ook op zn hondjes (knieen en handen) was niet fijn omdat hij dan te diep komt.
En wat ik al zei, mn vagina voelt heel anders aan. Ik merk ook dat ik wat last heb van mn oude scheurtje van de vorige bevalling, die was destijds niet gehecht om dat het te klein was.
Na ja, nog maar 6 weken te gaan denk ik dan maar.
Het gekke is dat ik niet zo`n behoefte heb aan knuffelen, want dan zit zelfs mn buik in de weg.
Wat ik wel prettig vind, maar heeft niks met sex te maken, is dat mijn vriend zn handen op mn buik legt, is lekker warm en dat voelt prettig.
Verder liever geen getrek aan mn lijf.
Mn vriend zit deze week weer in het buitenland, dus hoef ik me ook nergens schuldig over te voelen, haha.

Groetjes, Ris (33w6d)

Hoi allemaal,
Weet iemand of het uberhaupt kwaad kan in de eerste weken van je zwangerschap? Grotere kans op een miskraam ofzo?? Ik maak me daar namelijk zorgen over, terwijl ik daar eigenlijk geen aanleiding voor heb. Gisteren voor het eerst sinds weken sex gehad, heerlijk dat wel en het voelde ook anders (mn  emotioneel), maar toch maak ik me nu zorgen.
Groetjes Amber

Terug
Bovenaan