zin in sex

hoi dames,

Ik ben bijna 8 maanden zwanger en heb al een paar maanden een behoorlijke buik. Ook al zit de buik behoorlijk in de weg, ik kan het niet laten om de dag sex te hebben. Gelukkig vindt mijn vriend het fantastisch, juist omdat het anders aanvoelt. Ik heb alijd al vrij grote schaamlippen gehad. Deze zijn behoorlijk opgezwollen en hij vinst dat heerlijk! Ik ben alleen vrij snel buitenadem en moet vaak voor het hoogte punt even gas terugnemen.

Mijn vriend heeft mij onlangs verrast met een heel mooi lingeriesetje. Geen normale lingerie, maar echte zwangerschapslingerie. Een voedingsbeha in een prachtige aqua kleur en een prachtig bijpassend broekje/slip die precies onder je buik zit. Het ziet er niet alleen prachtig uit, maar het zit ook heerlijk. Dus je weet wel wat er gebeurt als ik dit setje aan heb vanavond!

xxx

Ik zit met een probleem. Ik heb veel zin in sex, maar sinds ik zwanger ben, heeft mn vriend er geen goed gevoel meer bij, en vaak lukt het dan ook niet.

Ik denk dan dat het door mijn veranderde (dikke) lichaam komt, maar hij zegt dat dat echt niet het geval is, en dat hij het zelf ook niet begrijpt. Hij baalt er echt van  ! Heeft iemand hier ervaring mee ?

Ik kan echt geen 5 maanden zonder seks !

Mijn man vindt het ook vreemd om te vrijen. Hij denkt ook dat het dan mis kan gaan.
maar nu heb ik echt geen zin. veel te moe. Dus ik heb gelukkig geen man die erom zeurt zeg maar.
We hebben wel afgesproken dat als we weer zin hebben we het gewoon doen en dan kijken wat we vinden. Ik ben op het moment er niet aan toe. Wel intiem knuffelen maar meer niet. doordat mijn man onregelmatig werkt lopen we elkaar ook nog wel eens mis.
Komt wel goed hoor maar eerst die moeheid weg. Van het weekend zijn we lekker vrij en hebben we niks en ik ga lekker romantisch koken en dan zien we wel.
Zolang we goed praten komt dat ook wel weer in orde. was allang blij dat we allebei nog geen zin hebben.

Nou, ik heb juist echt totaal geen zin in sex. Ik voel me dan ook best af en toe schuldig tegenover mijn vriend. Ik weet ook wel dat hij het wel begrijpt enzo, maar ik vind het gewoon niet leuk voor hem. Tot nu toe heb ik soms nog wel zin, maar omdat ik me nu lichamelijk een stuk minder prettig voel, ben ik bang dat het alleen maar minder wordt en dat er dus een kans in zit, dat ie vanaf nu moet wachten tot na de bevalling. Daarna is het nog maar de vraag hoe snel ik weer lekker in mijn vel zit.
Ik heb echt een beetje medelijden met hem, maar ja. Niks aan te doen. Gelukkig laat ie, als ie het vervelend vind, hier weinig van blijken.

Hoi,

Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben.  Ik heb een zoon van 13 en tijdens de zwangerschap had ik doorlopend zin. Houd er sowieso wel van, maar toen was het helemaal erg met me.
Wij hebben gewoon alles gedaan wat we lekker vonden en onze zoon heeft er niks van gekregen hoor!

Geniet er maar van
Groetjes Flippie

Terug
Bovenaan