zin in wat lekkers!!!!!

hoi hoi
als ik zwanger ben heb ik altijd een speciaal ding waar ik ontzettend zin in heb.
bij mijn eerste was het magnums(ijs)bij mijn tweede mars,bij de derde bonbons en bij de 4e boschen bollen.bij de vierde was het zo erg dat als ze bij appiehein geen boschen bollen hadden ik de hele dag zagerijnig   kon zijn ,de trek is zo erg dat ik er alles voor over had.nu ben ik zwanger van de 5e en het zal mij benieuwen wat het nu weer wordt.
het is elke keer chocola en daar baal ik van omdat je er zo supperdik van wordt!!!
wou dat ik nu helemaal gek werd op worteltjes of zo,hahaha.
ben benieuwd wat jullie op het moment erg lekker vinden.
liefs sil
 
Ik ben nu voor de 2e keer zwanger.
Bij de 1e keer was in gek van patat.
Ik ben  deze keer  nog maar kort zwanger. Heb al wel extra trek in lekkere dingen, maar heb nog niet 1 speciaal iets.    
 
Sil,

Tja waar heb ik geen trek in kun je mij beter vragen!!
Bij Isabelle at ik graag chinees en chocola(melk)   Ik at altijd al augurken maar nu kan het me niet zuur genoeg zijn, ik was vandaag op zoek naar zure mandarijnen maar die zijn niet te krijgen... Gek dat waar je normaal geen zin in hebt je nu zo'n trek in hebt, ik wil net als na de bevalling bij Bellie een pistoletje osseworst en 's avonds carpacio, een medium steak en een lekker flesje rode wijn!!! Verder eet ik de hele dag door...gelukkig ben ik pas een halve kilo aangekomen dus daarvoor maakt het niet uit, toch moet ik wel op gaan passen want ik heb bij de zw.schap van Bellie kwam ik na de 20e week ineens sneller aan...
Nou de groetjes maar weer, ik ga even op zoek naar iets te eten!!! hahahahah

Odette(18 weken)
 
Hoi,
Bij mijn eerste was het Ben&Jerry's ijs. Soms stond er voor honderd gulden(toen nog) in de vriezer. Heb er nog een foto van, 5 potjes naast elkaar. Ik kwam in totaal 30 aan. Bij mijn tweede was het vooral taartjes met slagroom en dropjes (heb toch een lage bloeddruk). Heb het toen iets beter in de hand gehouden. Nu is het frikandel speciaal en alles waar appels in zitten: vooral appelmoes en appelsap groeifruit (de pakken zijn niet aan te slepen!!!) Dat laatste is speciaal voor kinderen vanaf 4 en zit boordevol toegevoegde vitaminen en ijzer, dus echt slecht is het niet gelukkig.
Groetjes Ivy
 
Hoi Sil,

Wat grappig, ik heb ook zo'n zin in een Bosche Bol vandaag.
Morgen gaan we naar m'n ouders om het nieuws te vertellen en dan komen we langs D.Bosch.
Ik had al helemaal bedacht even om te rijden om de echte B.Bollen mee te nemen, maar ik geloof
dat m'n vriend dat een beetje overdreven vind, heeft hij natuurlijk ook wel gelijk in.
Heb ik net maar tompousen gekocht bij de Hema, kan me heel goed voorstellen dat dit mijn
verslaving wordt ,ha,ha,,,
Nou ik ga er een nemen....Groetjes Esther
 
Wat leuk om te lezen waar andere zwangeren 'gek' van zijn. Bij de eerste had  ik niet echt een speciaal iets. En nu bij de tweede ook (nog) niet. Eigenlijk heb ik gewoon altijd trek in iets, maar is het steeds onduidelijk wat ik wil. Dus proef ik gewoon wat van alles wat ik in huis heb om dan vervolgens met een totaal niet voldaan gevoel te gaan slapen. Kom er gewoon niet achter waar ik zin in heb.  Als ik na wat snoepjes, chips, koekjes, ijs, crackers, e.d. nog niet weet wat ik eigenlijk wil, dan maar niets meer. Dus nu haal ik gewoon niet te veel in huis. Alleen nog gezonde dingen. Als ik ergens zin in krijg, probeer ik mandarijntjes, banaantje, kiwi, crackertje en ga dan weer met onvoldaan (maar toch iets minder rot) gevoel slapen.

Ach het is wat he.
 
ha ha ik ben op het moment ook zo'n vreetzak vooral de hotdogs van de
hema helemaal geweldig .Normaal ben ik een kleine eter dus iedereen
staat helemaal versteld van wat ik nu op een dag weg eet .nou ik zou zo
zeggen eet smakelijk allemaal we hebben toch een heel goed excuus.liefs
sylvia
 
Terug
Bovenaan