zin in wat lekkers!!!!!

Hallo,

Tijdens mijn zwangerschap had ik alleen maar trek in appels. Ik ben normaal echt een snoeperd, van chocola tot drop. Maar tijdens mijn zwangerschap wilde ik daar niets van hebben. Ik kon de hele dag appels eten.

Ben nu al bevallen en ik kan geen appels meer zien
 
ik heb onwijs ZIN in iets dat nog steeds niet te krijgen is hahahahah ik zit met smart de kerstdagen afte wachten. ik heb ZON zin in die kerstkransjes, die gevulde   en dan met die witte spikkeltjes erop....
heeeeerlijk....... het water loopt me al in de mond als ik eraan denk.

 

hoi hoi

laten we voorop stellen dat ik op dit moment alles lust als het maar niet bitter is. maar waar je me op dit moment wakker voor kan maken is die hele zure manderijnen. het is dat het giga slecht is voor me gebit anders kneep ik zo een citroen uit in me keel haha. ik heb bij verder eten periodes dat ik naar bepaald voedsel trek. eerst was het bv vis en nu tomaten op brood met mayo. ik geef er lekker aan toe,want als ik er tegen in ga zit ik de hele tijd met het zeur gevoel erom.
eet ze allemaal voor het goede doel.....

groetjes esther
 
Heel saai en ook helemaaaal niet wat ik van te voren verwacht had: ik heb alleen maar enorme trek in gezonde dingen en nu is dat vooral: Manderijnen. Voordat ik überhaupt zwanger was riep ik altijd heel hard dat ik vast heel veel zou gaan eten en heel dik zou worden. Maar daar is tot nu toe niets van gekomen. Ik vreet yoghurt, fruit en boterhammetjes met jong belegen kaas. Ik ben normaal een lekkerbek en je kunt me dan echt wakker maken voor bitterballen. De gedachte aan een bitterbal maakt me nu gewoon misselijk. Helemaal aan het begin van de zwangerschap was ik erg misselijk en lustte ik alleen maar ijs maar dat is nu ook al helemaal over.
 
Jeetje Sil! Zwanger van je vijfde!!! Wat een ervaring moet dat zijn! Wat ontzettend leuk zeg dat je straks zo'n gezellig groot gezin hebt! Pas maar goed op jezelf, wat het zal wel druk zijn met je andere kindjes om je heen.

Toen ik zwanger was van Sascha had ik niet echt eet-dingetjes waar ik extra zin in had (ik ben sowieso een vreselijke snoepkont!) maar ik dronk me wel ziek aan de appelsap. Nu heb ik dat meer met rode druivensap. Ook heb ik nu wel weer veel zin in alle speculaasproducten en de kruitnootjes. Had het nog eens goed nagevraagd bij mijn VK (ivm de kaneel) en het was geen probleem zo lang ik er geen kilo's van eet..

Veel succes met jullie eet kicks!

Marion
 
wow, wat herkenbaar, alleen hoor ik de meeste mensen over zoetigheid waar ze trek in hebben! ik moet geen snoep zien, daar heb ik echt geen trek in!
chips, das nu echt mijn favoriet geworden! ik ben net terug van 5 maanden buitenland en heb 5 maanden gefantaseerd over mijn potjes zoethout thee (niet te krijgen en als het opgestuurd werd had ik geen tijd voor een bakkie) en mijn drop, eenmaal thuis nergens meer trek in!!!

ben benieuwd hoe lang dit gaat aanhouden! ach,zolang het de spuigaten niet uitloopt en ik geen kilo's aankom.... :)

Josy
11 weken
 
Terug
Bovenaan