... zin of geen zin ...

Hallo meiden

Hier ook weinig actieve avonden (om het zo maar te noemen). Tegen de avond ben ik meestal gewoon te moe en als we dan in bed liggen dan kan ik maar aan 1 ding denken en dat heeft niets met sex te maken.... zzzz

Moet wel zeggen dat de behoefte er wel is, maar gewoon een gebrek aan tijd.

Qua kilo's moet ik zeggen dat het me reuze meevalt. Bij onze eerse ben ik 30 kg aangekomen en nu nog helemaal niets!!!! Ik ben daar echt superblij mee, want ik ben onder behandeling van een dietiste om zo te zorgen dat de baby ook niet te zwaar word (onze eerste was 5000 gram).... Dus daar ben ik erg blij mee....

Groetjes....

Haha moet hier toch even op reageren. Helemaal geen rare vraag trouwens hoor, komt ook regelamtig voorbij hier op het forum..
Bij mijn vorige zwangerschap en daarna had ik echt geen zin/fut etc in sex. Ik ging echt liever slapen en het voede voor mij een beetje vreemd als 'mama'. Nu echter deze keer....nou laat ik het netjes houden; de frequentie is meer dan voor de eerste zwangerschap! Ik weet niet waarom, maar als ik in het weekend smiddags even ga liggen dan hoop ik steeds dat mijn man er bij komt liggen...hij vind dat natuurlijk niet zo erg haha!
Grappig detail is dat wij de vorige keer een meisje kregen en we nu heel sterk denken dat het een jongen is..bij een meisje dus niet altijd meer zin!

Liefs,Marcia mv Puck en 25w6d zwanger
ps: doe vooral waar je je prettig bij voelt!

Hi ladies,

Normaal ben ik degene die al-tijd zin heeft maar nu is de frequentie voor onze doen wel beetje dramatisch. OK, verkouden zijn, allebei een drukke baan, rugklachten, lekkende borsten en extra afscheiding werken naar mijn idee ook niet echt mee aan mijn libido maar toch: ik moet toegeven: ik heb minder zin!
Vooral de laatste 2 bijwerkingen vind ik niet echt libido-verhogend! ;-)

Jammer, maar het komt wel weer. We knuffelen heel wat af gelukkig!

Ik ben zwanger van een jongen, dusss....

Greets!
Janneke

hoi ja ik zonder man dus ja ik heb geen problemen ergens mee de verkwentsie is dus heel laag opt heden haha. anders had ik geen probelemen ermee gehad heb ik nooit trouwens. doei

Zat dit onderwerp net te lezen en vraag me af hoe het nu gaat, omdat we allemaal al wat verder in de zwangerschap zijn.

Ik heb nog steeds evenveel zin in sex als ik altijd al had, de extra kilo's en andere kwaaltjes zitten dat niet in de weg. Wat helaas wel ernstig in de weg zit zijn mijn bekken. Ik heb er zo veel pijn aan dat vrijen gewoon niet altijd prettig is, welke houding we dan ook proberen. Gelukkig heeft ook mijn man er helemaal geen moeite mee, hij vind het zelf nu meestal toch geen prettig idee om te vrijen terwijl hij weet dat ik pijn heb. Vind ik ook wel eens jammer hoor

Maar goed, mijn libido moet dus maar even opzij voor mijn gezondheid, het is niet anders. Ik weet ook dat het over is na de bevalling en dat we dan weer kunnen doen en laten wat we willen.

Terug
Bovenaan