zindelijk maken

Hoi,

Nou das toevallig zeg dit onderwerp!
Thomas geeft al een paar weken aan als hij heeft geplast of gepoept, hij zegt het niet maar pakt lekker ongegeneerd bij de voor of achterkant van zijn broek/luier.
Op advies van mijn moeder, toch ook maar eens een potje gehaald van de week.
Meneer wist precies waar het voor was, ik vroeg aan hem weet je wat dit is? En hij zei plassen en pakte weer naar de luier dus ik vraag wil je erop zitten en  Thomas zei ja, ik  hem snel uitgekleed erop gezet..............maar dat was toch niet de bedoeling hoor! Hahahaha.......hij wilde er niet op zitten. Nu heb ik het potje in de kamer staan, en hij zegt wel dat ie moet plassen en wijst ook naar het potje, maar erop zitten nee dat nog niet hoor!
Ik wacht het maar gewoon af, het zal vanzelf wel goed komen.

Vond het wel grappig, dat jullie er ook al mee bezig waren.

Succes allemaal......

Groetjes,
Bianca

Ik heb voor de lol eens op Marktplaats gekeken naar een brilverkleiner voor op de toiletpot. Lachen joh:  de meesten hebben er een trappetje met handvatten aan vast: kan de kleine zelf naar boven klimmen  
Heeft 'ie mama helemaal niet meer nodig...

Groetjes! Marijon

Zet ik er net op dat ik er niks meer mee gedaan heb. Komt hij gisteren naar me toe... Bah zegt ie. Mama potje pakken, ja. Nou hij gaat zitten en doet netjes zijn behoefte...

Verder moet hij er overigens niks vanaf weten. Wilde voor het slapen gaan ed dan ook maar op het potje zetten om hem er verder aan te laten wennen. Maar dat was geen succes. Het lijkt wel of hij het poepen aan voelt komen en dat prima op het potje wil doen, maar de rest niet.

Vannochtend was papa trouwens te laat...

groeten, Kabo

Hoi,

Thomas wil sinds gisteren op de wc met de verkleiner. Ik zei gisteren tegen  hem, mama even plassen. Komt ie achter me aan, pakt de verkleiner zet hem op de wc en zegt plassen. Dus ik hem er op gezet, met broek nog aan. Aangezien hij op het potje zodra ik zijn broek uit doen het op een huilen zet! Hij even gezeten, zei dat ie klaar was hahaha en trekt netjes door!
Vandaag weer, toen heb ik wel zijn broek en luier uitgedaan! Alleen kwam er natuurlijk niks, maar vind het toch al een hele stap. Vooral omdat hij niet op het potje wil zitten!
Zou mooi zijn als hij gelijk op de wc blijft hahahahaha.......

Groetjes,
Bianc.

Terug
Bovenaan