zindelijk worden

Mijn zoontje is 2 jaar en 4 maanden en heeft even gehad dat als ik zijn luier verschoonde hij wel op het potje wilde zitten en dan ook plasje deed, stond hij zelf al in zijn handen te klappen. Maar ineens is het weer over, als ik nu vraag of hij op het potje wil dan wil hij echt niet dus ik laat het nu maar weer even gaan, komt vanzelf wel weer (hoop ik) en ik hoop ook op een hele mooie zomer zodat hij dan in zijn blote kont of alleen onderbroek kan lopen. Wil het dan in ieder geval wel met de vakantie gaan doen, we nemen het potje gewoon mee. We gaan over 5 weken naar Frankrijk kamperen (hoop dat het dan onderhand wel goed zomerweer is) en dan laat ik hem daar lekker in zijn onderbroek/zwembroek lopen en hoop dat het dan wel goed komt. En anders komt het later wel.
 
Hoi Dorette,

Mijn Sanneke is van de ene op de andere dag zindelijk geworden. Helemaal zelf (2 jaar). Maar goed, waar dit door komt?
Ik weet het niet, maar ik heb altijd aangegeven wanneer ik naar de wc moest en laat altijd de deur openstaan. En vertel ondertussen dat ik een plasje ga doen! Misschien dat dat het is geweest.
Maar goed, zo is ieder kind sneller met het een en langzamer met iets anders.

Mamasanneke
 
Terug
Bovenaan