zindelijk worden!!

ook caithlyn gaat de goede kant op met het potje,ze plast sinds afgelopen woensdag echt op potje eerst ging alles echt over de grond,nu hebben we sinds woensdag een stikker blad en bij elk plasje-poepje mag ze een stikker bij 10 stikkers een kadotje,en die mag ze dus morgen uitzoeken t gaat super hier ze doet nu zelfs dr luier broekje uit als ze moet plassen

ben zo trots op me meisje

hihihihi ja echt de 3 maart meisjes he,patries..nicky heeft zelfs al een middag zonder luier gelopen,en plaste thuis netjes op het potje..GOED ZO CAITHLYN...dikke knuffel..

Hoi Dames

Aniek deed ook op het potje plassen ik kon nog niet zeggen dat ze de hele middag droog kon blijven maar ik had haar zo ver dat ze op het potje plaste.
Nu heeft ze voor een paar weken geleden hevige buikgriep gehad en overgeven.En sinds dien krijg ik haar niet meer op het potje ze gaat soms gehurkt zitten en dan plast ze in haar luier en dan zeg ze later Aniek plas gedaan luier bah vies.
Hoe kan ik hier nu het beste mee om gaan gewoon een poos wachten totdat ze zelf er weer aan toe is of hoe zouden jullie dit doen?

Groetjes Willy

Hoi Willy,

knap hoor dat ze het al zo goed kon. Je kunt echter niet zoveel doen, het zal toch echt uit haar zelf moeten komen. Mijn oudste was met 2 jaar en 3 maanden ook zindelijk, ging echt goed. Hij werd toen ziek en kwam in ziekenhuis terecht. Daarna was hij niet meer zindelijk en duurde het een half jaar eer hij weer helemaal zindelijk was.
Ik zou er nu dus niet zoveel aan doen, je kunt het potje in het zicht laten staan en als ze dan wil kan ze dan zelf beslissen om erop te gaan zitten.

Groetjes Danielle

Tja, het blijft een beinvloedbaar iets zidelijk worden...Mijn 1e dochter was helemaal zindelijk, ook 's nachts, toen m'n 2e dochter werd geboren.Ze was toen precies 2,5 jaar.De geboorte van haar zusje maakte blijkbaar flink veel invloed op haar dat ze opeens weer een luier nodig had...het leek wel alsof we opnieuw moesten beginne...Was uiteindelijk snel weer verdwenen maar was overduidelijk dat het met elkaar te maken had....

Kwestie van geduld, ik heb er ook niet zoveel haast mee met Lenthe, ze plast op het potje, als het haar uitkomt, maar zodra ik er zelf over begin is het standaard 'nee' wat ze zegt.Deze zomer zou het leuk zijn als het lukt, want 2 kids in de Pampers tikt wel aan....

Groetjes Roos.

Hoi dames,

Hebben jullie tips om ons zoontje alleen al op het potje te laten zitten? Ik bedoel: hij wil er niet eens op zitten, laat staan iets op doen.
Als het ding alleen al in de buurt komt roept hij: niet zitten, niet zitten...
Hij speelt er wel mee, en weet ook waar het voor is. Maar wil er dus absoluut niet op. Wat doe ik hier nu aan? Hij geeft inmiddels wel aan als hij plas of een hoop in zijn luier heeft gedaan. Dus is er wel al mee bezig. Overigens hij is in april twee jaar geworden.

Alle tips zijn welkom.

Groetjes,
Janneke

yoehoee denk toch dat madam hier redelijk zindelijk is,de pamper blijft overdag uit,en ze doet elk plasje opt potje alleen dr drolletjes lagen net in de gang hahaha...ook opt zwembad gister kwam ze telkens op dr potje had hem gewoon meegenomen hahaha...super scheeld idd weer in de pampers....bij elk plasje roept ze jaaa weer stikkertje haha zooo leuk..

ben super trots op dr ze is net 2jaar en 3maanden

en nee sorry geen tips voor t potje wij hebben een leuke troon wc met muziek kost wat maar hebt ook wat

Terug
Bovenaan