Ik heb er bij mijn zoontje geen probleem van gemaakt hij is nu net 3 jaar {27-12-2005} en hij is sinds 33 maanden dag en nacht zindelijk. Hij was in 2007 ook al overdag zindelijk maar had een terug val dus heb ik hem de zomer van 2008 helemaal in zijn blote kont laten lopen en als hij dan ging plassen gelijk naar de w.c. gebracht waar standaard een w.c. verkleiner op zit. En toen bedacht ik dat als hij zelf naar de w.c. zou willen gaan dat hij dat niet kon omdat hij er niet op kon klimmen dus heb ik een opstapje voor hem gehaald. Nadat hij 2 maanden in zijn blote kont heeft gelopen en door had dat als hij moest plassen dat hij dan zelf naar de w.c. kon gaan zonder dat ik hem daarbij stoorde vond hij dat helemaal prachtig. Dus toen ben ik hem een onderbroek aan gaan geven en in het begin dacht hij dat hij een luier aan had maar na 3 dagen had hij door dat het alleen maar een heleboel gedoe was met het verschonen van onderbroeken en dat hij dan niet lekker kon spelen. En sinds dien is hij overdag zindelijk en ik heb 3 maanden geleden hem ook 's nachts zonder luier naar bed gaan brengen omdat hij er iedere keer droog uit kwam. Ik denk dat als je met zindelijkheids training gaat beginnen dat je dat het beste in de zomer kan doen als je nergens naar toe hoeft en je er dus alle tijd voor hebt. Heel veel succes