zindelijk

He

Ik vroeg me af of jullie peutertjes al zinderlijk zijn of dat jullie hier al mee bezig zijn?

Onze dochter zei vanavond dat ze moest poepen en toen vroegen we voor de gein of ze op het potje wilde en dat wilde ze wel. En na 5 minuten had ze een beste plas gedaan en gepoept. Na het eten (ongeveer 1 1/2 uur later) ging ze naar bed en toen heeft ze ook nog weer even op het potje gezeten en toen heeft ze weer gepoept. We waren helemaal verbaast.

Groetjes
 
HIHI JA WIJ BEGONNEN MEI AL.
IK KOCHT EEN POTJE, ZET ALLE BOODSCHAPPEN met potje op tafel en mara ging rmee vandoor.
ze kiest nu na een stickerperiode en vele plasjes op potje dat ze weer de luier aan wil. ze gaat ook nog op het potje. dus we hebben luierbroekjes.
ach komt vanzelf wel goed
 
Bij ons is het alweer afgelopen. Elke keer als we vragen of ze op het potje wil zegt Roos "Nee". Ik wil het ook (nog) niet dwingen. Ik denk dat we in de vakantie nog even gaan kijken of we het nog wat in kunnen voeren. Ik wil ook niet dat ze er een angst of iets dergelijks voor krijgt.

Zoals je al zei het komt vanzelf goed.
 
bij ons het zelfde soms wil ze op het potje of de wc maar vaak ook niet. maar ze doet nog niks op de wc/potje. maar ik merk dat demi ook nog niet vies is van zelfzelf als ze vieze luier heeft wil ze niet altijd een nieuwe aan.
ik had wel gehoopt dat ze snel zindelijk zou zijn maar ja daar denk zij anders over haha en ik kan haar niet dwingen dus dan kijken we het maar even aan. in de vakantie gaan wij waarschijnlijk ook meer proberen wil ook kijken of het zonder luier (buiten dan) werkt dat ze voelt dat ze nat word maar zo ver ben ik nog niet gekomen.
 
mara is halfzindelijk
ze geeft aan wanneer ze verschoond moet worden
voor en na bedtijd nachts en middags gaat ze op de wc plasje doen
soms gaat ze uit zichzelf op potje maar verder wil ze het nog niet
ze is er wel vies van

net als praten, kan ze veel meer maar wil ze niet, met gebarentaal komt ze er ook wel

ze zijn nog jong en komt vanzelf, ik hoop straks op de psz dat ze kindjes na gaat doen
 
Terug
Bovenaan