Zindelijk!

cass85

New member
Evy is sinds anderhalve week zindelijk.

Hoe het is gegaan:
De luiers waren bijna op, en dat was voor mij het moment om Evy zindelijk te maken (Dat hoopte ik ;) )

Maar het ging meteen goed! Na twee dagen zat het er al helemaal in. En in die anderhalve week heeft ze twee keer 's nachts in haar luier geplast. ('s nachts heeft ze wel een luier voor de zekerheid) Dus dat gaat ook heel goed. Ik ben zo blij dat dat zo goed en zo snel is gegaan. Ben wel nog steeds zenuwachtig als we weg gaan, hoe dat gaat. Maar dat is toch altijd tot nu toe goed gegaan.

Zijn er al meer kindjes zindelijk?
 
Tjerk is nu sinds 2 maanden ook zindelijk. Af en toe nog een ongelukje. Maar als wij weg gaan, krijgt hij nog wel een luierbroekje aan. 's nachts een luier. Maar hij komt vaak droog uit bed. Als ik maar snel genoeg ben hahhahaha. En als hij druk aan het spelen, vergeet hij het zelf weleens.
 
Alicia plast bij oma op het potje. maar thuis nog niet. dus gaan we vrijdag het potje van oma ophalen en gaan we ook oefenen. zou wel heel fijn zijn..

eerlijk gezegt word ik met dit helemaal gek van martin.. t interesseert hem gewoon helemaal niks. en hij doet er ook absoluut niks voor.
net als om van die nachtfles (die af en toe nog is) af te komen.
 
Terug
Bovenaan