@Miekje met gewone melk bedoel ik standaardvoeding. Niet uit een pak. (misschien ook nog een optie) Ben wel bezig geweest met ander merk, deze heeft hij helemaal in het begin gehad. De tuitbeker zou ik nog kunnen proberen. Melk warm en koud aanbieden ook al geprobeerd. Zag net nog een fles van NUBY staan en ga proberen of ik daar vandaag nog aan kan komen. Heeft een speen in de vorm van een lepeltje en als je in de fles knijpt loopt het zo op het lepeltje. Aangezien ik dan toch weer naar een babywinkel moet zal ik gelijk eens een tuitbeker meenemen. Thanx die had ik nog niet bedacht!
Inmiddels heb ik hem wel bij mijn moeder gebracht zodat ik vanmiddag zelf even een beetje rustiger kan worden. Helpt natuurlijk ook niet als ik al gestresst aan een fles ga beginnen. En het huishouden is ook behoorlijk blijven liggen. Verder dan een stoflap en stofzuiger en de was kwam ik niet. Dus straks even lekker de vaart erin en komt hij weer in een blinkend huisje terug.
Inmiddels heb ik hem wel bij mijn moeder gebracht zodat ik vanmiddag zelf even een beetje rustiger kan worden. Helpt natuurlijk ook niet als ik al gestresst aan een fles ga beginnen. En het huishouden is ook behoorlijk blijven liggen. Verder dan een stoflap en stofzuiger en de was kwam ik niet. Dus straks even lekker de vaart erin en komt hij weer in een blinkend huisje terug.