zit er door heen!!

nu nog 3 weken werken en dan verlof, maar heb het wel even gehad, het wordt steeds zwaarder, thuis doe ik bijna niks, waar ik gefrusteerd door raak want wil niet dat man lief alles doet, terwijl de schat dat wel doet voor me en hij zegt ook straks mag jij het weer doen, maar toch voel me schuldig lig om 8 a 9 uur al uitgeblust in bed heb geen energie meer in de avond, maar ja wil je met 5 dagen werken en dan ook nog 4 dagen van te voren willen stoppen omdat je dan 2 weken extra heb als de kleine der is, dus het is wel voor een goed doel maar zit er nu gewoon helemaal door heen me lichaam wil gewoon even niet meer alles doet zeer me ribben, me heup me bil pfff, gisteren onwijse kramp kon het niet thuis brengen of het me darmen waren of voor weeen, hopen dat deze weken snel voor bij zijn.

Sorry dames voor me geklaag maar moest het even kwijt

liefs

Hoi Mama in spe 2012

Waarom zou je dan niet eerder met verlof gaan, dat kan hoor. Want 5 dagen werken per week is best zwaar als je daarnaast je huishouden en alles voor de kleine in orde wilt hebben. En misschien is die kramp wel een kwestie van harde buiken geweest, als ik jou was zal ik toch ff voor de zekerheid contact opnemen met de vk, mocht dit nog een keer gebeuren.

Sterkte en veel liefs.

Hej! aller eerst vind ik het al knap dat je tot zo kort voor de bevalling wilt door werken. Maar als het echt niet meer gaat zou je er dan niet voor kunnen kiezen om alsnog met verlof te gaan en dan bijvoorbeeld 2 weken vakantie te nemen zodat je die tijd dan nog extra hebt met je kindje? Die pijn die je omschrijft is ondragelijk en dat gaat ten koste van je energie je stemming en het geluk wat de zwangerschap met zich mee zou moeten brengen, wat niet gaat gaat niet! Wanneer ben je uitgerekend?

heyhey, ik kan helaas niet eerder stoppen nu ben de enige assistente die hij heeft en er is geen vervanging en me vakantie dagen zitten helaas aan me werkgever verbonden, en ik ben 28-04 uitgerekend dus ik moet nu nog iets minder dan 7 weken, en harde buiken heb ik al vanaf me 20 weken en heb dit al gemeld bij der maar ze vond het niet veronrustend als ik me rust maar pakte savonds nou ja dat probeer ik dus ook me ma wil ook al helpen met de dingen in orde maken of te wel de nesteldrang dat alles schoon moet zijn, ik hoop het toch te kunnen uit zitten tot 4 weken voor me bevalling hopelijk maar kijk er wel erg naar uit hoor om te kunnen stoppen om eerlijk te zijn

liefss

Ik vind het heel erg lief van je dat je zo met je werkgever mee leeft, maar leeft hij/zij ook met jou mee.. Hoe zit het dan als jij met verlof gaat? Hebben ze dan wel een vervanger(ster) voor jou?
Ik als coach en begeleider zeg altijd wat niet gaat dat gaat niet, daar moeten ze begrip voor hebben.
Ik vind het knap als je het volhoud, maar dit mag niet ten kosten van je zelf of je baby gaan.
Heerlijk zo'n moeder die je ondersteunt en die er voor je is. Maar ik begrijp dat je zelf ook nog heel veel wilt doen....
Denk aan je zelf. Veel liefs

heyhey binbar,
Ja hij heb al een vervanger en anders heb hij pech want ik ga gewoon hoe dan ook met verlof en dat wist hij al vrij vroeg, en ik probeer ook daarom zo veel mogelijk savonds rust te pakken en in de weekende allen dat plan werkt niet altijd, en ja wil zelf ook nog te veel doen, is ook niet goed maar ja last van nestedrang en alles moet schoon zijn, terwijl ik dan zelf nog denk mens doe is normaal, heb wel in me verlof bijna niks gepland dat ik echt gewoon tijd voor me zelf en voor me man heb, ik denk dan is het echt tijd voor me zelf en de rest kijkt maar wat die wil doen en gelukkig zijn zo wel me ouders als me vriend heel erg van het mee helpen in huis dus daar bof ik wel onwijs mee :), en ik probeer aan me zelf te denken maar ja is moeilijk als je altijd een bezig bijtje ben geweest maar daar zal jeje vast in herkenen denk.

liefsss

Ik heb momenteel geen vervanger, maar ben gewoon met zwangerschapsverlof gegaan. en mochten clienten mij nodig hebben, dan ben ik er gewoon voor ze. Tot aan mijn bevalling... En zodra het weer daarna gaat, dan ga ik ook weer gewoon langzamerhand aan de slag. Dat is als je voor jezelf werkt. Ik kan mijn uren zo plannen dat ik dus ook tijd voor mezelf vrij kan maken om te rusten enzo...

Haha ik herken mezelf ook best wel een beetje in jou, vandaar dat ik het ook zeg. Hier net zo maar wel stapje voor stapje.. Ik heb nog 5 en halve week voor de uitgerekende datum. Maar wordt ook goed geholpen door manlief en mijn ouders. Anders had ik het allemaal ook niet gered hoor...

Liefss

ja das wel lekker als je voor je zelf werk nee ik werk voor een werkgever baas klinkt zo raar, maar hij probeert me wel te ontzien of bijna niks te tillen en zo allen soms een beetje laks met dingen regelen en had echt voor me zelf voor genomen als hij niemand heb en ik zit 4 weken er voor heb hij gewoon pech want heb toch recht er op...

En je herkend je zelf in mij haha dus dan ben je ook een druk bijtje pff is toch niet goed he ik roep al is maar goed straks wordt ik op de rem gezet door die kleine dan kan ik niet meer zo druk zijn, want die kleine moet op tijd naar bed en zo dus das wel weer een voordeel teminste neem het ook gerust mee en dan leg ik het ergens anders te slapen

liefsss

Terug
Bovenaan