zit er door heen!!

Ja tot aan vorige week was ik nog een heel druk bijtje, maar nu heb ik toch echt de rust gevonden om echt te luieren op de bank.
Al is het nog best moeilijk, maar het is voor een goed doel.
En als het kleine minimensje er eenmaal is krijg ik hopelijk ook veel meer dag en nacht ritme.. En niet dat ik het bij iedereen rustig op bed ga leggen, maar zo nu en dan moet het kunnen....
Maar van bezigbijtje ga ik hopelijk toch echt niet minder bezig zijn en meer met ons kleine minimensje....

Liefss en succes nog even.

He meiden
Ik ben ook een week eerder met verlof gegaan. Ik kan moeilijk stil zitten en merk nog steeds onrust in mij. Ik ben nu nog bezig met werk en hoop einde v/d week echt v verlof te kunnen genieten.

Ik merk dat het zwaarder wordt. Ik kan niet meer vol uit gaan&dat verwacht ik nog wel van mijzelf. Het wordt dus een lastige taak om tijd voor mezelf te nemen vooral omdat ik al een meisje heb rondlopen (ze is toevallig vanaf donderdag ziekjes).

Misschien kun je halve dagen gaan werken zodat je het langer kan volhouden. Of iets eerder naar huis?
Je kunt het iig overleggen?

Succes

je kunt niet doodmoe de bevalling in gaan, dat is echt niet fijn. Dan is het beter om als het echt zo vervelend is per direct je verlof te laten ingaan.

Stress en overmatige vermoeidheid kunnen een vroeggeboorte in de hand werken en dat is niet fijn.

Sterkte hoor!

Terug
Bovenaan