zit er effe doorheen..wie beurt me op?

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,nou even mn hart luchten..ik heb een gezonde dochter van bijna 12 wkn oud.
het gaat allemaal heel goed met haar en ben supergek met haar,maar nou moet ik volgende week weer beginnen met werken..waar ik echt als een berg tegenop zie...
elke x als ik er al aan denk begin ik spontaan te huilen..
net was mn vriendin er en als ze er ook maar even naar vroeg begon ik weer.dus probeer me steeds maar een beetje goed te houden.
ik weet ook wel dat ik er even door moet maar vindt het erg moeilijk.
velen van jullie zijn misschien al weer een tijdje aan t werk,hoe deden jullie dat?
kan me op moment weinig tot dingen zetten.. sorry voor mn geklaag ik moest het even kwijt..

Hey meid,

het is helemaal niet klagen hoor wat je doet!
Ik heb prs hetzelfde gehad toen ik weer moest gaan werken.
Waar gaat je kleintje naartoe??
Het zou niet goed zijn als je zoiets hebt van... hehe eindelijk weer gaan werken, kan ik mn kindje bij andere mensen doen.
Het gevoel wat jij hebt is heel normaal.
Maar het gaat wel over, geloof me.
Je hoeft je eigen helemaal niet groot te houden hoor.
Gooi het er maaar uit, is helemaal niet erg!!
Ikzelf zit nu momenteel in de ZW, en wou echt stoppen met werken.
Maar ben weer van gedachten veranderd... ik denk dat ik over een weekje er weer aan moet geloven.
Ook ik heb het daar slecht mee, dus kunnen mekaar een handje geven.
Ik moet zeggen dat het wel scheelt dat mn zus nu waarschijnlijk 1,5dag op ga passen op ons  ventje, dus dan hoeft hij maar 1dag naar het KDV.
Daar heb ik een lekkerder gevoel bij eigenlijk.
Het gaat echt over hoor.
Heel veel sterkte!!

Groetjes Debby.

hoi debby,bedankt voor je lieve berichtje..
onze meid gaat naar een gastouder,ik ken haar al langer en ze heeft zich aan geboden destijds toen we net stonden ingeschreven.ik vertrouw dr blind en weet 100% zeker dat mn meiske echt niets tekort gaat komen,maar het is nu het idee dat je niet maar zo elk moment effe naar dr toekan enz en ja je geeft de zorg toch ook een stukje uit handen.
wat me wel goed doet is dat mn gastouder er ontieglijk veel zin in heeft en van allerlei dingen voor dr heeft aangeschaft.ze heeft zelfs een eigen kamertje wat ze hemaal opnieuw heeft behangen en aangekleed.dus dat zit wel goed.
moet er gewoon even doorheen en ben bang dat als ik volgende week op t werk kom dat ik dan daar breek en dat wil ik niet.bedankt voor je steun

Hoi,
Ook een reactie van mij..
Ik moet de 16e weer beginnen, na vijf maanden thuis te zijn geweest.
Maar eerlijk gezegd heb ik er niet zoveel problemen mee hoor..
Lieve is ons derde kindje, heb deze stap al twee keer eerder gemaakt.
Na de eerste vond ik het het moeilijkste om weer te beginnen, maar nu niet.
Scheelt natuurlijk enorm dat ik maar twee dagen ga werken, en ik Lieve meeneem naar het kdv waar ik zelf werk. Ze zit dan op een andere groep, en ik kan haar dus stiekum even bekijken als ik daar behoefte aan zou hebben. Kan het overigens erg goed loslaten hoor.
Ik kan gewoon heel goed thuis zijn, maar vind het heerlijk om even wat anders om handen te hebben. Nu met drie kids  heb ik thuis  het gevoel alleen maar aan het poetsen en opruimen te zijn..Heel frustrerend vind ik dat...
Ben je de hele dag druk, komen ze allemaal thuis, kun je na een half uur al niet meer zien wat je hebt gedaan..
Dus voor mij wel weer lekker, maar ik heb dan natuurlijk ook een superbaan he!!
Voor andere kindjes zorgen is ook heerlijk.
Maar wel rot als jij je zo voelt hoor.
Probeer te bedenken dat het des te leuker is om je kindje na het werk weer te zien, en dan waardeer je de momenten samen ook erg!
Mijn dochter  ''roept'' nu ook om haar moment mat mama..hihi
Groetjes Rina

Hoi,

ja, das echt lief van die gastouder zeg!!
Probeer je eigen niet teveel zorgen te maken van wat er op je werk gebeurd.
Er zijn vast wel meerdere moeders die hetzelfde hebben meegemaakt.
Dus die weten echt wel wat je meemaakt.
Hoeveel uur ga je werken??

Groetjes Debby.

hoi debby,ik ga 18 uur werken,dus moet goed te doen zijn hoop ik.
het lucht wel op effe je verhaal kwijt,ook al ken je mekaar niet.
ga dit weekend lekker genieten,(deed ik ook al volop),wou vandaag nog van alles in huis,maar ga zo na dwe voeding lekker een eind wandelen met dr.en laat de boel maar een keer de boel,morgen weer een dag.

Ik werk thuis en vind DAT al vreselijk haha en dan hoef ik hem dus niet weg te brengen, ik word helemaal nerveus van dat gewerkt en vind het maar niets, nu ben ik pas 5 weken geleden bevallen dus misschien veranderd het nog maar het liefst bleef ik lekker heel de dag thuis (nou ja kantoor is ook thuis maar jullie snappen vast wat ik bedoel)

Ik vind zoiezo de wereld sneller gaan dan ik momenteel aankan of wil..

Ja zo is het hoor!!

Lekker genieten van je ukje!!
Er komen heus nog wel meer dagen om in het huishouden te doen.

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan