zit er effe doorheen..wie beurt me op?

hallo

ik ga 22 oktober weer werken en ik moet zeggen dat ik er wel weer zin in heb om te gaan werken. ik ben toch al niet zo   n thuis zitter geweest en ik houd echt wel van mijn zoontje maar ook van mijn   werk dus ga ik graag weer werken en ik vind niet dat dat een slechte gedachte is van mij. nu komt mijn eigen moeder oppassen dus dat is erg vertrouwd en die ziet djaimy nu ook elke dag dus dat maakt het misschien ook wel wat makkelijker. en het zal idd wel even wennen zijn.

groetjes angela

Hallo,

Heel herkenbaar dat gevoel! Dit is voor mij de derde keer, maar ik zie er weer als een berg tegenop om te beginnen. Heb zelf allemaal enge dromen over mijn werk. Zo ben ik er mee bezig. Heb ook echt het gevoel dat ik dit nog niet aan kan. Kan nog steeds niet helder denken. Het is ook druk natuurlijk drie kindjes, maar dat weet je van te voren.
Andere keren kwam het helemaal goed dus dat zal nu ook wel zijn. Ik heb trouwens fantastiche oppas,mijn ouders dus daar ligt het niet aan.

Groetjes lins

blijkbaar ben ik wel erg rationeel ingesteld. heb een goede oppasmoeder waar beide kids naar toe gaan. maar die emoties enzo... geen last van gehad en dat sta ik mezelf ook niet toe. immers   ; ik heb er zelf voor gekozen om weer te werken, dus zit er de consequentie aan vast dat de kinderen naar de oppas   moeten. ik weet het, erg rationeel, maar zo zit ik nu eenmaal in elkaar.

Hoi,

Ik ben afgelopen week begonnen met werken en ik vond het super gaan. Moet ook wel zeggen dat ik eraan toe was en de uitdaging miste. En ik heb het voordeel dat ik  de komende 9 maanden  ouderschapsverlof opneem en dat ik maar 2 dagen in de week werk en onze hummel lekker thuis kan blijven, mijn man 1 dag en een vriendin 1 dag. Maar toch, ik kon me goed focussen op mijn werk en thuis loslaten, had ik niet gedacht!

Groetjes Irma

Terug
Bovenaan