<p>Oké mijn zoontje zit zijn groeispurt (vierde sprongetje) en de dagen gaan op en af op en af. Ik sta er helemaal alleen voor, ben moe, kan niet meer raak gefrustreerd. Hij heeft vanmiddag vier uurtjes geslapen. Om zeven uur savonds viel hij eindelijk inslaap om na drie kwartier wakker te worden voor bieding. Gegeven, toen viel hij inslaap om vervolgens na vijf minuten wakker te worden en niet meer willen slapen. Ik heb alles geprobeerd. Gewandeld, gewiegd alles is donker geen prikkels al vanaf zes uur geen prikkels meer. Maar gij wilt gewoon niet slapen. Net nog een beetje voeding gegeven maar nog steeds niet slapen. Ik wordt er gek van zo gaat het al anderhalve week en ik ben gewoon op ik ben de hele dag bezig om hem overdag zijn dutjes te doen en vervolgens ook savonds. Ik heb nog geen minuut voor mezelf. Ben nu ook weer drie uur bezig hem inslaap te brengen. In het donker dit met hem, hem te troosten te eigen te wandelen. Hij blijft maar huilen of kreten uitslaan (die hij altijd doet als hij moe is) pff moet gewoon even mijn hart luchten. Met zulke momenten is het gewoon echt zwaar en moet ik een stapje terug van hem doen om even op adem te komen ook al huilt hij. </p>