Zit er even doorheen!

A

Anoniem

Guest
HOI ALLEMAAL!!

Ik weet dat het allemaal zo zijn tijd nodig heeft om zwanger te raken, maar ik heb het even helemaal gehad, ik voel me heel de week al kl*te!

Zit nu in ronde 9, er staat op zich wel een jaar voor om zwanger te raken, maar toch....

Het lijkt wel of iedereen zwanger raakt en ik net diegene ben bij wie het niet lukt!
Vorige week zat ik in de ongi week, en kreeg te horen dat er iemand zwanger was die ik best goed ken, nou ik dacht dat mijn wereld in storten.Ik ben wel blij voor diegene en ik gun het haar van harte, maar ik gun het mijzelf net ietsie meer.Dit is wel egostisch he??
Ik was toen ongi en had het helemaal gehad met alles en iedereen, hormonen denk ik ook wel, maar ja nu werkt het wel allemaal door, ben heel negatief, voel me niet lekker.
Al met al voel ik me gewoon heel erg KL*TE!

Nou ik ben mijn verhaal weer even kwijt!

We gaan gewoon weer verder volgende week gaan we gewoon weer lekker klussen!

Groetjes en veel succes allemaal met zwanger worden!!

Patricia

Hoi meid,

Ik snap je wel hoor.
Ik zit zelf nu ook in de 9e ronde en had ook gehoopt en gedacht nu wel een keer zwanger te zijn. Ik weet ook dat er een jaar voor staat, maar toch hoop je bij de gemiddelden te zitten die binnen het halfjaar zwanger zijn.
En al die dikke buiken en zwangere vrouwen..., dat is soms best even confronterend en pijnlijk.

Maar goed, ik hoop dat wij straks ook met een dikke toeter rond lopen en dan zullen er ook voruwen zijn die het moeilijk vinden om onze ronde buiken te zien. Dus ik gun iedereen zijn dikke buik heus wel, maar ik hoop ook dat wij er snel één mogen hebben.

En die egoïstische gevoelens, ook heel herkenbaar hoor. Voel je er maar niet schuldig om. Ook ik zit er bij tijd en wijle even helemaal doorheen, maar gelukkig kan ik het goed van me af praten hier en met een paar vriendinnen en daar knap ik dan wel weer van op.

Een hele dikke knuffel van iemand die in hetzelfde schuitje zit als jij.

Twinkel3

Zoals Twinkel al zegt, je moet je er  niet vervelend onder voelen. Je bent niet egoïstisch. Dat is een normale reactie.  
Ik herken het  ook. Iedereen om je heen is zwanger en het lijkt of er nergens anders over wordt gepraat. En bij jou wil het niet lukken... Zeer frustrerend.
En elke keer de teleurstelling als je dan toch ongesteld wordt. Dan kan je geen zwangere vrouw meer zien!
Zoals mijn man altijd zegt: onze tijd komt vast nog wel. En dat hoop ik dan maar.

We gaan er voor! Heel veel succes dames!

Meid, ik weet hoe je je voelt. Ik heb nu makkelijk praten, want heb een zoontje van 14 maanden. Maar wij hebben er ruim 2 jaar over gedaan om zwanger te worden. Toen we 1.5 jaar bezig waren raakte echt zo ongeveer iedereen in mijn omgeving zwanger, behalve ik. 3 vriendinnen (waarvan 2 zwanger van de 2e), 2 collega's en mijn fitnessebegeleidster. Erg frustrerend!

Uit je gevoelens in elk geval, zoveel sneller ga je alles weer positief inzien. Ik hoop van harte dat je snel zwanger mag zijn!

Liefs,
Leeuwtje

HEY HEY!!

Bedankt voor de lieve reacties, doet me goed!

Nou gaan we deze week maar flink klussen want de klusweek is geariveerd!
Hoop doet leven!

Groetjes van Patrice

Ik herken het ook helemaal.

Heb het zelf ook rond ronde 9 zwaar gehad. Nu (ronde 12) (klinkt stom) maar gaat het weer een stuk beter. Heb het wel een beetje geaccepteerd dat het wat moeizamer verloopt dat verwacht.

Je kan er toch weinig aan doen dus....proberen om de moed er in te houden.

x-vlinder

he ook ik snap helemaal wat je bedoelt
ik was tegelijk met 2 vriendinnen gestopt met de pil
bij hun was het meteen raak en ze ziijn in juni allebei bevallen en ik ben nog steed bezig voorr een 2de wondertje.
ben nu ook alweer een jaar bezig en ga morgen naar gyn dus ben benieuwd maar we zien wel ik hoop dat het bij jou ook vlug raak is
liefs nicole

Hoi meid,

Ik snap je gevoel, bij mij is de situatie wat anders, heb nl. 2 miskramen gehad, vorige week was de 2e x dat het misging. Maar zit er dus ook even doorheen....wat een gedoe zeg dat zwanger worden. Maar goed, we willen het toch graag, dus we zullen toch door moeten zetten.

Ik hoop dat je snel zwanger bent meid. Sterkte.

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan