Zit er even doorheen!

Hey meis,

Ik kan je gevoel heel goed begrijpen..Wij zijn zelf ruim 15 maanden bezig geweest en nu inmiddels 15 weekjes in verwachting...

Geloof mij dat de periode rond je negende ronde een k.tperiode is.. Ik denk dat iedereen dat kan beamen die net als ons wat langer bezig zijn geweest. Ego-gedachtes zijn allemaal normaal en die moet je ook zo laten...al is het voor je gevoel niet fair praat erover met je ventje of vriendinnen of moeder..ze begrijpen je meestal wel en dan ben je het echt even kwijt..

Ik ging mijzelf er bij neerleggen toen we bij ronde 11-12 aankwamen dan heb je zoiets van ja oke dan ben ik maar een van de zoveel waar het langer bij duurt maar dat gevoel heb je echt niet eerder want je verwachtingspatroon is heel anders..

Geloof me maar praat erover en klus ook eens een maand echt alleen voor de fun! probeer ook eens het hele klusgevoel los te laten heeft bij mij heel veel gescheeld en zo zie je ik ben inmiddels zwanger!

Succes voor alle meiden hier en hopelijk zie ik je snel op het zwanger forum

Liefs Tamaar

hoi meiden,

ik deel jullie teleurstelling. wij zijn nu met ronde 11 bezig en de 20ste zijn mijn NOD, maar helaas gisteren licht bloedverlies, kramperig gevoel en het pijnlijke gevoel in mijn borsten weg. Ik word er helemaal gestoord van!
ik was na 1 mnd zwanger, maar heb helaas een miskraam gehad met 3 maanden. nu zijn we in totaal dus een jaar verder en idd je gunt het jezelf ook zo graag. ik weet niet hoe iedereen dat doet 'het uit je hoofd zetten' en 'proberen niet te focussen'??
ik bedoel, iedere maand ben je er sowieso mee bezig of je ongi wordt en in ons geval al helemaal. ik praat er wel veel over, maar wordt er gewoon moe van om iedere keer weer over hetzelfde onderwerp te beginnen. ben er best verdrietig onder.
Hoop dat we met zijn allen echt heel snel zwanger zijn. Wat zou dat een prachtig Kerstcadeau zijn

veel liefs,
Carla 36 jaar

Terug
Bovenaan