zit er even helemaal doorheen!

Hay Antoinette,

Wat een ellende zeg. Mag je ook paracetamol nemen? Misschien helpt het iets tegen de pijn maar dan zou ik wel voor de 1000 mg zetpillen gaan, die doen tenminste wat. En als je het niet vertrouwd gewoon bellen hoor. Daar zijn die mensen voor toch.

Ik heb een ontsteking aan mijn alvleesklier gehad tijdens mijn vorige zwangerschap,  wat de pijn veroorzaakte, maar daar hoef je echt niet bang voor te zijn. Komt bijna niet voor.

Hoi Antoinette,

Super vervelend dat je je zo kl*te voelt.
Ik heb dit vooral in het begin van mijn zwangerschap gehad omdat ik hiervoor een miskraam had gehad en nu dus heel erg onzeker voelde waardoor ik me ook ziek ging voelen.
Niet dat dit zo is bij jouw geval hoor want ik denk inderdaad dat je lichaam heftig reageerd.
Het is jammer genoeg niet voor iedereen weg gelegd om er fluitend doorheen tewandelen.
Probeer het jezelf leuk te maken want een ander begrijpt er vaak toch niet veel van.
Kijk een leuke film, neem een heerlijk bad en bestel lekker eten.
Ik zeg ook maar wat hoor want vind het heel moeilijk voor je ik  wou dat ik de ongemakken voor je weg kon nemen.
Maar helaas en als je je echt niet goed voelt kan misschien je huisarts helpen die staat misschien weer open voor andere dingen.
Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen en hou vol!!!! de laatste loodjes wegen het zwaarst!!!!!

Groetjes Francis

hoi hoi

nou ik heb op internet gezocht (google) op mn symptomen.
ik schrok nogal, want ik kreeg eigenlijk en hele lijst met linken naar sites waar ze het hadden over het loslaten van de moederkoek.
ik ben nu helemaal ongerust! morgen ochtend ga ik mn gyn bellen en hem vertellen dat ik de pijn niet meer aankan, mn paracetamols helpen gewoon niet, de pijn blijft net zo erg, en nu ik dit allemaal gelezen heb maak ik me gewoon heel erg druk.

iedereen bedankt voor de lieve berichtjes, en jullie natuurlijk ook allemaal nog heel veel succes met de zwangerschap en de aankomende bevalling!

liefs antoinet

Hoi Antoinet,

Ik las net de je nog even gaat bellen vandaag met de vk.
Ik hoop dat ze je nu wel serieus nemen en je angst ook weg kunnen nemen.

Internet is hartstikke leuk maar helaas staan er ook zoveel spookverhalen op dat je er bang van kan worden.

Sterkte vandaag en laat je weten hoe het is gegaan?

Groetjes,
Vanessa 35,5 van de vierde

Hoi hoi,

Hoe is het nu met je? Heb je de gyn al gebeld? Je moet gewoon alles eruit gooien en je niet schamen voor wat je voelt. En laat je niet afwimpelen net als de vorige keer!

Straks ben je helemaal uitgeput en dan moet je nog bevallen, het is altijd het beste om lekker uitgerust aan een bevalling te beginnen dus ik hoop dat ze je serieus nemen en desnoods een paar dagen opnemen zodat je uitkan rusten!

Sterkte meis en nog even de laatste loodjes zijn het zwaarts seggen ze maar je hoeft natuurlijk niet te lijden he

X Daantje

heey meid, ik herken ook wel wat klachten hoor, ik ben zelf 37 weken zwanger, was vanmorgen ook misselijk en ook ik heb last van "maagpijn"of wat het ook mag zijn
ik denk niet dat je je zo druk moet maken,er raakt natuurlijk een hoop beknelt en je buik zit vol met organen. en daar zit dan ook nog een baby bij die er tussen ligt en gewoon
plaats maakt voor zichzelf...als je placenta losgaat krijg je volgens mij bloedingen
probeer tot rust te komen, je maakt jezelf gek, en geloof me dat gevoel ken ik, dit is mijn derde zwangerschap trouwens.
ga lekker liggen, wrijf met je handen over je buik, vooral daar waar het onaangenaam voelt en pijn doet, dat doe ik ook altijd. probeer recht te liggen, kussentje onder je hoofd.
dan krijg je het ook wat minder benauwd, anders duwt de kleine weer tegen je ribben.
zet de tv aan, en probeer wat afleiding te krijgen, liefs....

dag dames..

heb idd vandaag met de gyn gebeld aangezien ik weer een vreselijke nacht achter de rug had met geen tot zeer weinig slaap en sochtends een druppel (echt maar een klein beetje hoor) bloed verloor.
mn urine is nagekeken en was helemaal goed, en heb een hele tijd aan ctg gelegen die ook goed was. de arts assistent zou terug komen als de ctg klaar was om me mee te nemen voor een echo om te kijken of alles binnen in mn buik ook goed was, maar dat is dus niet gebeurd. het werd hartstikke druk en er waren meerdere bevallingen aan de gang en ze had met de arts overlegd en die had gezegd dat een echo ook niet nodig was aangezien de ondezoeken goed waren.
ik baal dus weer eens als een stekker van die mensen daar en het begint me echt tegen te staan dat dat soort mensen straks mn kindje gaan halen.
ik ben vanmiddag thuis lekker gaan relaxen, en probeer het allemaal maar lang genoeg vol te houden, en hoop maar dat de baby zelf ook zoiets heeft dat ie snel geboren wil worden want ik ben het echt zat. ik was vandaag te moe en te kapot om nog weer tegen de dokter in te gaan dat ik het niet eerlijk vond dat ze me eerst een echo belooft (aangezien ze eerst zei dat ze dan goed konden nakiken of er voldoende vruchtwater was en hoe het er met de moederkoek voor stond) en dan toch niet doet.
ik ga het zolang mogelijk volhouden voor mezelf en ik hoop dat het lukt tot 31 dec want dan heb ik weer een afspraak met mn eigen gyn en dan gooi ik het er allemaal wel uit en zal ik ook duidelijk laten merken dat ik het niet eens ben met de lakse manier van doe af en toe in het ziekenhuis.

zo.. dat is er weer even uit :)

Terug
Bovenaan