Zit er even helemaal doorheen

Dag dames,

Zit er even helemaal doorheen.
Zoals een aantal hebben kunnen lezen ben ik op dit moment zwanger van mijn 4e manneke.
Dat gaat in principe helemaal goed hoor en dat is ook niet de reden dat ik er ff helemaal doorheen zit.

Maar dat is dus het volgende:

Papa en ik zijn dus niet bij elkaar op het moment, moet alles alleen doen, de vk, de echo`s, alles regelen. Ook allemaal geen probleem, ik heb er zelf voor gekozen om deze man op de wereld te zetten.

Maar wegens een rotte instantie en het weigeren van mijn uitkering door de sociale dienst, moest ik wel in juli mijn huis uit (die was van die instantie en stond dus helaas niet op mijn naam). Ik zit nu dus noodgedwongen zonder mijn kids bij mijn ouders in waar ik op de bank slaap...

Mijn mannen zijn bij hun vader en dat is op zich ook geen probleem want ik weet dat hij goed voor ze is, goed voor ze zorgt en alles doet om er voor ze te zijn.

De rotte instantie wil me verplicht in een traject hebben waar ook jeugdzorg etc aan te pas gaat komen vordat ze me aan andere woonruimte helpen en ik heb hierop nee gezegd. Er is niets met mijn mannen, er is niets met mij en ik heb geen zin in een traject waarbij ik ze kwijt kan raken ! Daarom de oplossing dat ze dan maar tijdelijk bij papa in wonen.

Nou heeft dezelfde instantie vorig jaar al een melding gedaan bij het amk omdat ik zogenaamd niet goed voor ze zou zijn, amk heeft deze melding toen onderzocht en hem ongegrond! verklaard. En nou hebben ze het verdorie weer gedaan.. Weer met leugens. Weer dat gezeur, weer dat navragen bij school, bij de huisarts en er KAN niets uitkomen omdat er gewoon niets te vinden is! Ik ben goed voor mijn mannen, soms nogal overbezorgd, als ze ook maar een schrammetje hebben wat me niet aanstaat dan ga ik al met ze naar de huisarts of de doktorspost. Waarom willen ze me met alle geweld naar beneden hebben ? Dat ik mijn mannen die mijn wereld zijn, dat ik die misschien door hun toedoen kwijt ben ? Omdat ik toevallig pas 25 ben ? Omdat ik er altijd ben voor ze en dat eten voor hun, voor eten voor mij gaat ? Of omdat ik toevallig `s morgens geen hap door mijn keel krijg en dus niet eet (ik weet, is slecht voor de baby maar ik krijg er echt niets in) maar WEL mijn kinderen hun lekkers voorzet ? Waarom is deze instantie erop gespitst om mij mijn kinderen af te nemen ? In eerste instantie was hun doel papa en mij uit elkaar te drijven en dat is ze wel gelukt. Maar dit gaat ze gewoon niet lukken, het kan niet het mag niet!

Sorry voor het ellelange verhaal maar ik zat er gewoon even doorheen. Het is zo moeilijk om `s morgens wakker te worden en dan niet de liefdes van je leven om je heen te hebben.

Is er iemand die me een tip kan geven over hoe ik aan woonruimte kan komen zodat ik mijn mannen weer bij me kan hebben ?

Dan mijn tip aan jullie, mochten jullie OOIT problemen hebben zoals dit, of vrienden van je, bekenden, Raad ze dan ALTIJD AF om naar het leger des heils te gaan. Het is een regelrechte nachtmerrie geworden voor mij en mijn mannen.
 
Jeetje wat een verhaal zeg ! Ik kan me voorstellen dat je er even doorheen zit. Heftig hoor. Ik wens je alle sterkte toe.
Wat mijn verloskundige zei wat betreft eten: Als het eten niet lukt - lukt het niet. Zorg er wel voor dat je goed drinkt - dat is erg belangrijk. Als je dan eet probeer dan de dingen te eten die je lekker vind of zin in hebt. Dat helpt dan weer om iets meer te eten.

Zet 'm op he en probeer ook momenten van ontspanning te vinden - die heb jij en je kleine mannetje ook nodig.
 
Hoi Aeryn,

wat een toestanden. Ik heb met je te doen! Zo is het wel heel moeilijk om zonder stress je zwangerschap te beleven. Ik hoop dat alles goed komt voor jou en je mannen! En hopelijk komt het ook snel goed, zodat je toch een plezierige zwangerschap kunt hebben.

Liefs en sterkte
 
Jeetje wat een verhaal zeg, en als ik jou verhaal zo lees waar haald die instantie het lef vandaan!!!!

Maar ben jij niet urgent genoeg voor een huurhuis?

En ik weet niet hoelang je zwanger bent nu, maar op de bank slapen lijkt me ook niet echt goed, gelukkig kan je wel bij je ouders terecht!!

Ik hoop voor je dan je snel rust krijg voor jezelf, je kinderen en je baby in je buik!! En rara vraag misschien, maar je kom er niet uit met de vader van je kinderen? Of komen jullie nog terug bij elkaar??
 
het zal misschien een beetje raar klinken voor jou, maar ik denk echt dat zo'n instantie het beste met je kinderen voor heeft.
als ik je situatie zo lees, denk ik ook dat je zoontjes beter af zijn bij hun vader op dit moment dan bij jou. (Zeker nu zelfs jij op de bank moet slapen????!!!)
Een tip voor jou? ik vind het moeilijk, maar ik zou zeggen, denk even aan jezelf en je baby,probeer rust te zoeken, en misschien werk zoeken?
probeer een stabiele toekomst te plannen voor jou en je kinderen.
ik wens je veel succes.
 
Hoi Aeryn,

Wat een rot sitautie zeg!
Alleen wat ik niet snap is hoe die instantie bij jou komt?? (ze komen niet zomaar) dus zal iemand toch bij hun aan de bel hebben getrokken!
Ze zijn er niet op gespitst om kinderen bij hun biologische ouders weg te halen! Daar moeten ze echt bewijzen voor hebben meid, ze kunnen je niet zomaar je kids afnemen!
Ik denk alleen niet dat het jou of je kinderen helpt om een onderzoek/traject te weigeren, dat maakt hun juist sterker, hoe vervelend/genant/rot het ook is, laat ze zien dat jij voor je kinderen kan zorgen, zeker als dat jou nieuwe woonruimte bied voor jou samen met je kids!
Hoe is je omgang met de vader? Kunnen jullie samenleven of levert dat teveel stress/problemen op?
Kun je trouwens niet ergens een bed lenen? zwanger van de 4e en dan op de bank slapen zal ook geen pretje zijn!
Ik zou wel om een gesprek vragen en ik zou willen weten hoe ze bij mij gekomen zijn! m.a.w wie heeft hun gestuurd? een familielid of instantie? Ze kijken echt niet in het telefoonboek om iemand te kiezen!
Ik wens je heel veel succes en sterkte, hopelijk krijg je snel weer verbetering!
Liefs MJ
 
Iedereen bedankt voor de reacties, ik had het echt ff gehad vanmorgen.

@ Imawu: Dank je, ik doe mijn best om de dingen eruit te plukken die ik wel weg kan krijgen. Komt helemaal goed.

@ Delmira: Dank je wel, Ik hoop dat het snel voorbij is. Jij in ieder geval een stressloze zwangerschap gewenst =)

@ IlseM: Nee, urgentie is hier alleen weggelegd voor mensen die in levensgevaar verkeren, en dan nog duurt het 3 - 6 maanden. En nee, op het moment is het even niet raadzaam maar mijn mannen zitten goed bij hem. Misschien in de toekomst.

@ Bali : Dank je wel =)

@ Mammirjam: Een instantie die moet werken op leugens en bedrog en afspraken niet nakomen en dan mij ervan beschuldigen dat ik mijn afspraken niet nakom ? Nee, daarvan ga je me niet vertellen dat ze het beste voorhebben met mijn jongens. Vanaf het begin dat wij bij hun kwamen hebben ze gepoogd om mij en papa uit elkaar te werken en dat is ze uiteindelijk na dik een jaar gelukt. Er is natuurlijk meer gebeurd waarom ik zeg dat ze niet te vertrouwen zijn hoor, das natuurlijk niet een kwestie van 1 2 3 huppa. Maar nee, ik heb er geen vertrouwen meer in dat zij mij niet voorliegen en dat ze er niet alles aan doen om ze bij me weg te halen. Net als dat ze hun papa bewust hebben weggejaagd omdat ik de meest ontvlambare ben van ons 2 als het op onze heren aankomt. Kom aan onze mannen en ik garandeer je onheil =) En mbt het werk zoeken, dat doe ik al sinds ik zonder baan kwam te zitten verleden jaar. Ze nemen me niet aan omdat ik 1 te oud ben, en 2 te duur waarvoor ik gediplomeerd ben. Dus dat schiet niet op. Ook kan ik door rugklachten en een ganglion in mijn polsen geen zwaar/til/kassawerk doen. Blijft er niet echt veel over.

@ MJ : Het amk is dus voor de 2e keer binnen een jaar ingeschakeld door de instantie waar ik een huis van betrok, het ldh. De eerste keer heeft amk de melding afgesloten omdat er niets te vinden was. (Ja, was 1 dingetje van school uit, ik gaf ze eigenlijk te vroeg winterjassen aan.............. Hallo ? Moeten ze kou vatten dan ? ) Ook deze keer moeten ze de melding onderzoeken omdat ze dat nou eenmaal verplicht zijn maar ik heb ze al gezegd dat ze net zoveel gaan vinden als de 1e keer, niets! Het ldh heeft nu alleen in de melding diverse leugens vermeld om het verhaal op te leuken. Zo zouden er onder mijn bed uitwerpselen van onze huisdieren hebben gelegen ( das heel mooi maar we mochten geen huisdieren HEBBEN daar, en die zijn er dus ook niet geweest) Waar ze verders heel erg over vielen was mijn jus pan....... Die stond wel helemaal op het gasfornuis LANGER als een dag, ja DUH, tis een JUSPAN, heb ik van mijn oma geleerd.... En ja, ik liet mijn afwas wel eens een avond staan. Ik had geen vaatwasser en het loopt na 1 nachtje op het aanrecht echt de deur niet uit. Alvast wel gespoeld enzo natuurlijk anders krijg je vliegjes bah. En mijn 'begeleider' kon het niet hebben als er ergens in de kamer speelgoed lag. Uhm, oke ? Dat lijkt mij alleen een verschil van mening want ik had er geen last van maar kennelijk moest het erbij gemeld worden als ergernis, speelgoed in een huis met kinderen, ja, dat kan natuurlijk niet.

Mbt het lenen van een bed, tsja, er ligt boven op mijn oude kamer wel een matras klaar maar in de tijd dat ik weg ben geweest hebben ze die kamer omgebouwd tot rommelgeval en het staat dus compleet VOL met troep.... Kan er dus niet bij =S En nee, de bank is niet echt ideaal maar is beter als boven op de dozen te moeten liggen boven =) Nadeel is dat je gewoonweg geen privacy heb nergens niet.

Mbt het traject, daar kan je dus volgens hun zeggen alleen maar in als je psychish niet in orde bent. Uhm, klink ik als iemand die geestelijk niet in orde is ?
Ik ben een leeuwin, ik VECHT voor mijn mannen, kom aan ze, zeg iets verkeerds tegen ze en ik lust je rauw.
Dat is volgens mij niet het kenmerk van iemand die geestelijk in de war is maar van een MOEDER!

Dank je wel voor je wens, ik hoop dat het voor de geboorte van Apie opgelost is.

Liefs

 
Terug
Bovenaan