Zit er even helemaal doorheen

Hoi Aeryn,

Laat men AMK maar inschakelen. Wanneer je je kids goed verzorgd etc heb je niets te vrezen, hoe hard derden ook roepen.
Wat betreft hoe verder. Je zal stap voor stap moeten gaan. 1e is geld, zonder geld geen huurhuis, dus minder kans om je 3 welpjes bij je te krijgen.
Wanneer de sociale dienst je niet helpt kan je kijken of het algemeen maatschappelijk werk, bij ons heet dat Traverse met je mee kan denken.
Die kijken verder dan hun neus lang is. Je hebt gelijk dat er geen sprake meer is van enige urgentie m.b.t. huurhuizen. Wel kan je proberen om particulier ergens een huis te huren of onderdak te vinden, maar dan heb je weer geld nodig. Dat is echt noodzaak 1.
Desnoods ga je ander werk doen dan waarvoor je bent opgeleid. Niet prettig, maar wel noodzakelijk. Kom je hiermee onder het minimum dan heb je weer recht op een aanvullende uitkering, ook daar kan het AMW je meehelpen.

Even klagen mag, maar je hebt niet de tijd om lang bij de pakken neer te zitten. Je zal er op uit moeten. Niemand anders dan jijzelf moet ervoor gaan zorgen dat alles op de rit komt. NIet alleen voor jezelf, maar ook voor de 3 kids en 4e op komst.
Succes hiermee en ik hoop dat je iets met mijn tips kan doen....

gr. Ano
 
Zo wat een verhaal zeg.
Ik weet zo niet wat je moet doen.
Maar ik wil je wel sterkte wensen.

En ik maar zeuren over dat ik zo moe ben.
Zo zie je maar hoe erg andere mensen het hebben.

Sterkte meid en verlies de hoop niet.

Groetjes Nini
 
Ik denk net als ano. Hoe moeilijk het ook is omdat ze je vertrouwen al eens hebben geschaad, laat ze lekker onderzoeken. Jij bent zeker van je zaak, dus zullen ze niets vinden en is er dus niets aan de hand. En inderdaad algemeen maatschappelijk werk kan wellicht iets voor je betekenen en je ondersteunen of een schouder bieden op momenten. En de vader wat vindt hij ervan?

Heel veel succes!
 
Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd.
Iets wat ik zeker weten heb geleerd sinds ik een dochter heb: is dat je een moeder nooit bij haar kinderen kan/mag weghouden.
Zet um op. Jij hoort bij je mannen.
 
Terug
Bovenaan