Zit er ff doorheen

Heb het even gehad met alles.
Kan wel elk moment in janken uitbarsten.
Op t werk worden dingen beloofd en loopt het anders. Zullen nooit is vragen over de zwangerschap of hoe het gaat. Totaal geen interesse in elkaar. Ga gewoon met tegen zin werken. Kijk dan zo uit weer naar het weekend.
En we hebben begin dit jaar een huis gekocht en zijn druk aan het klussen, zelf kan ik weinig omdat het veel mannen werk is en schilderen voel ik me ook niet zo fijn bij met die lucht. Ook al had ik daar zo n zin in om lekker voor te gaan en te helpen. En we hebben een zoontje en die wil ik ook niet altijd maar bij jan en alleman brengen. Het duurt nu al even het klussen en ik wil er nu gewoon in het huis en alles een plekje geven en dingen voor de babykamer uitzoeken van mijn vorige. We willen alles nu goed doen dat als wel er zitten er niet meer naar hoeven om te kijken. Maar ik ben het nu zo zat, ik wil gewoon weer mijn eigen plekje. Hebben nu een tijdelijke oplossing en zitten echt super hier maar toch. En dan hoor je sommige mensen zeggen ga jij maar lekker zwanger spelen dan help ik wel. Het is als een grapje bedoeld maar zo komt het niet over, voel me zo rot. Daarnaast heb ik weer sinds tijden migraine gehad waar je je ook een paar dagen brak van voelt.
Sorry voor mijn geklaag, maar moest het even kwijt.
 
Oohh wat vervelend dat je je zo voelt!
Ik begrijp het helemaal!wij zijn net verhuisd en bij het idee dat ik nu zo zou moeten klussen wordt ik al niet echt vrolijk en jij zit er midden in hou vol!
En wat je werk betreft beetje jammer dat je collega's geen interesse tonen,probeer extra te genieten van je weekend en je kleine man!
 
Hey,
Bedankt voor je berichtje.
Alles gaat weer goed hoor, had het gisterochtend even gehad met alles, dacht even klagen. ( lucht wel op)
Gister een leuke dag met de kleine man gehad en de kleine voel ik ook geregeld in mijn buik, dus dat maakte het gister weer helemaal goed. :)
Ik kan er weer ff tegen hoor hihi.
 
Tja, dit soort dipjes horen er helaas ook bij..... gelukkig voel je je weer wat beter. Van je afschrijven kan enorm opluchten en dat is geen klagen hoor, dat mag hier.
 
Terug
Bovenaan