Zit er nu echt doorheen...

Jeee meid... zo zie je volg je gevoel... laat andere maar denken... je kunt geen spijt krijgen van je eigen keuzes... en nu in deze moeilijke tijd kun je alle steun gebruiken.. ik hoop dat je schoonfamilie dat ook inziet... wat een rare reactie maar daar komen ze vast van terug

heel heel veel sterkte deze tijd!

heey meid ik snap wat je bedoelt heb het zelfde met me schoonmoeder en hebben ook veel ruzie met haar en zijn er ook al eens een jaar niet geweest omdat ik ook altijd overal de schuld van krijg terwijl ik niks verkeerds doe nu vertelden wij hun laatste dat we weten wat ons kleintje wordt en toen zei ze toch geen meisje en toen we zeiden van ja toen zei ze ohw en niet van das mooi inmiddels weten we niet meer wat het wordt wil niet echt duidelijk worden maar komt goed ik heb er een depressie bij heb ik haar ook niet verteld want ze snapt me toch niet en das wel vervelend ze is veel bij me schoonzusje en die heeft ook een zoontje en die is hun alles bij ons komen doet ze bijna nooit als ze komt is het een kop koffie en dan zijn ze al weer weg en bij me schoonzusje is ze alle dagen wat een verhaal he sorry maar wil wel zeggen volg je hart en laat hun maar doen wat ze zelf willen jij moet verder met je man en dochter en je kleine en das belangrijker wil je veel sterkte wensen met je oma meid

groetjes tam

Terug
Bovenaan