zit ff op mijn eigen planeet

Hiya Mommas!

Ik lees heus mee, en heel af en toe zg ik ook nog eens wat. Maar ben de laatste tijd helmaal uitgeteld. Max is nog steeds niet beter (al sinds we uit Nederland terugkwamen op 10 december) Het is niet altijd even erg, maar echt beter worden doet ie niet. Dus een hoop gebroken nachten voor mij (en arme Max ook uiteraard)
Ook wordt mijn arme manntje niet echt blij van al dat "geziek" dus overdag is het ook best vermoeiend om de hele tijd met zo'n dreinende kleine in huis te zitten. En het is steeds veel te koud om naar buiten te gaan.
Gisteren kreeg ie ineens een rare uitslag over z'n hele lijfje, dus wij naar de dokter, blijkt dat ie alweer een oorontsteking heeft, en hij heeft een of ander ondefineerbaar virus opgelopen, vandaar de uitslag.
Dus hij moet alweer aan de antibiotica, dit keer samen met probiotica omdat ie vorige keer zo'n vreselijke luieruitslag kreeg van de antibiotica, dus nu maar hopen dat z'n billetjes heel blijven.
Nou ik ben weer klaar met mijn klaagzang, maar dat is dus de rede dat ik niet zo aanwezig ben de laatste tijd.

Ajuus, ilja

Hé Ilya,

Balen zeg dat Max maar niet opknapt.... Zit je én ver weg, én in de kou, én met een zieke en dreinende dreumes Pffff, een mens zou van minder op een eigen planeet gaan zitten zeg.

Ik zou bijna zeggen: als ik iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag, maar dat lijkt me dan ook weer een utopische vraag. Maar toch, je weet niet.

Heeeeel veel beterschap zowel met Max, je eigen humeur en weerstand als het weer! Uhm, nog een maand of 2 en dan is het lente? Nee,doet zeker ook niet veel op een moment als dit.... Sterkte dan toch vanaf de andere kant van de oceaan, we zijn jou in ieder geval niet vergeten hoor!!!

Liefs
Susan

Hoi Ilja,
Fijn dat je weer even iets van je laat horen. Wilde je niet op je nek gaan zitten door wéér een berichtje te plaatsen met de vraag of je er nog bent.
Wat een vervelende periode is dit nu voor jou.En voor Max natuurlijk. Alles bijelkaar kan ik me voorstellen dat het je te veel wordt. Als ik 2 dagen met Julian binnen zit (vanwege de regen bijv.) dan worden we allebei al gek. Laat staan een maand of langer.... En dan ook nog met een kind dat niet helemaal lekker is (zacht   uitgedrukt).
Even op je eigen planeetje zitten is helemaal geen ramp. Maar vergeet niet af en toe contact te houden met de mensen om je heen (hubbie?!!). En misschien is het een idee om "iets voor jezelf" te gaan doen (hobby, cursus, oid), zodat je focus weer wat anders wordt. Je bent niet alleen maar mama van max!

Groetjes,
Elllen en Julian (die even heel nieuwsgierig bij Ssamstraat vandaan loopt en op het beeldscherm komt kijken, en met zijn handje dag-dag zwaait)

Ik had je inderdaad al gemist! Hoopte alleen dat het inderdaad niet nog ziekte of iets dergelijks was... Wel dus! Het duurt dus nog wel even voor jullie die grote blauwe plas weer over komen vliegen of niet vrees ik? HAHHAHA!
Maar je zit er maar mooi mee meid, moet er ook niet aan denken zo lang binnen zitten, ik ben ook zo iemad die elke dag even de deur uitgaat voor minstens een wandelingetje of iets... Thomas is ook echt een buitenkereltje! Gewoon meelezen en af en toe laten weten dat jullie er nog zijn hoor!

Kus, Marieke

Oh nee toch, wat een gedoe. Nou meis neem je tijd en als je er klaar voor bent zien we je berichtjes wel weer. Tot die tijd heel veel beterschap en lees lekker mee als je tijd, zin en puf hebt.

Liefs en een dikke kus Nanda

Hi Ilya!

wat vervelend joh, al die ellende... blijkbaar was Max niet opgewassen tegen Nederland
en dan ook nog zo koud, bbrrrrr!

veel beterschap en goede nachtrust voor jullie!

liefs Jenneke mv Ivar

Terug
Bovenaan