zit ff op mijn eigen planeet

Phoe héé, ik vroeg me al af waar je uithing  . Dat is wel erg vervelend, zo lang ziekenboeg aan huis. Is het zo koud bij jullie? En sneeuw?

Hoe was het eigenlijk in Nederland? Los van de bacillen dan...

Hopelijk knapt dat stoere ventje weer een beetje op en zien we binnenkort een Maximus in de sneeuw?

Liefs Stephanie

Hi Ilja,

Wat sneu voor jullie dat je ventje nog steeds niet is opgeknapt! Ik kan me heel goed voorstellen dat je uitgeteld bent zeg!
En werd het nu maar vast lente, zodat jullie lekker naar buiten kunnen, want van het binnenzitten knap je ook niet op!

Geef hem maar een hele dikke knuffel van al zijn forumtantes uit Nederland!

Enne...laat je af en toe ff horen he?

Groetjes van Cissy

hey meis,

een hele dikke beterschapsknuffel vanuit het hoge noorden van Nederland hahaha

hopelijk is je knulletje snel van zn ellendige virusjes etc. af hoor.....

liefs denise

He bah, wat een narigheid zeg.

Tis een schrale troost maar jongetjes zijn nogal errug dramatisch als ze ziek zijn.
Ik kan het nu vergelijken omdat ik een meisje en een jongetje heb. Het is zo'n verschil als Finn of Juli ziek is. Juli spuugt een keer en is weer helemaal happy de peppy en Finn spuugt en is gelijk een week van slag en woont het liefst op m'n arm.

Ze zeggen ook niet voor niks dat vrouwen het sterke geslacht zijn .

Heel veel beterschap lieve Max!!

Tessie

Och jemig meid, da's al wel erg lang.
En ook idd heel vervelend van al die medicijnen.
Ik hoop maar dat hij nu snel opknapt. Veel te zielig zo!

Dikke knuf Annet

Hé, er zijn  hier al zoveel kwakkelende kindjes en nou doet New York Max ook al mee.
En al zo lang, jeetje kan me voorstellen dat het ook  papa en mama  te veel energie kost.
Nu maar hopen dat de medicijnen goed aanslaan en  Max weer een beetje het mannetje gaat worden.
Heel fout wat ik nu ga zeggen maar ik verlang zo naar koud,  echt winter dus en geen herfst waar het hier nu op lijkt, hoe  koud is het bij jou in NY?
Vast wel veel kouder dan  dat ik zou willen!!!

Veel beterschap!!!!

Liefs Daniëlle.  

Ach gossie,arme Max....ik blaas hééééél hard   véééééél vitamientje jullie kant op.....
en dan ga ik hopen dat Max weer snel opknapt en dat Papa en Mama ook weer vrolijker kunnen zijn.
Veel beterschap hoor menneke,
                                                                                            liefs Kitty en Tess

Terug
Bovenaan