zit hier gewoon te klokken....

Hey meiden,

Na weer een dag gammel zit k nu gewoon te klokken! Welliswaar nog niet megaheftige weeen, maar ze komen en gaan al wel redelijk snel!
Er zit een begin en een einde aan, het is niet fijn, het begon met menstruatiekrampen en dat zeurderige is r nu al de hele tijd, alleen komen er steken bij. Het lijkt gewoon heel erg op weeen!
De mama's die al eerder bevallen zijn, kunnen jullie zeggen hoe jullie bevalling begon?

Liefs

de krampen/weeen duren ong. 20/30 seconden en om de 4 minuten ongeveer. Volgens mij zijn het gewoon echte weeen. Net de eerste echte gehad! Erg spannend!!

dag lieverd! het klinkt hetzelfde als bij mij, devraag, of eigenlijk hoop, is of het de ontsluiting in gang zet. tip van de verloskundige hier is onder warme douche gaan. het zet dan door voor het echie... of stopt met een valse start...

zet 'm op janne!!!!

spannend janne b
bij mij begon de eerste met weeen werd steeds meer.

de 2 de begon met slijmprop verlies en daarna beetje weeen en naar vliezen breken heel veel weeen.
wie weet is het echt begonnen
heel heel heel veel succes dan!
groetjes marielle
ik had vanochtend menstruatie pijn en vanmiddag een keer maar nog niet weer gehad.
wel de laatste 3 dagen meer hardere buiken.

Spannend hoor. Zijn het voorweeen of echte weeen... je weet het over een tijdje. Probeer je te ontspannen en eraan over te geven. Weet dat dit moeilijk is, maar het is belangrijk. En idd een warme douche of bad (als je vliezen niet gebroken zijn, anders toestemming vk) kan verlichting brengen.
Nou veel succes en sterkte. Ik hou het forum scherp in de gaten........

liefs

jeetje wat spannend nu zo ineens!!!! inderdaad heel erg veel succes!!!!! zou mooi zijn dat je nu echt heel snel je kindje in je armen kan nemen!!!!! heel veel liefs

Terug
Bovenaan