zit hier gewoon te klokken....

Aangezien je hier niet meer verschenen bent, neem ik aan/ hoop ik dat het 't echte werk was.

Maar als antwoord op je vraag. Mijn eerste begon met het breken van de vliezen om middernacht, waarna de echte ween vrij snel op kwamen zetten.

Mijn tweede begon ook om middernacht; daar werd ik im 24.00 uur wakker van de weeen en om 10 voor 3 was mijn dochter geboren.

Deze keer heb ik voor het eerst voorweeen gehad, waarmee mijn kleintje indaalde. Maar dat was tweede kerstdag alweer. En sindsdien is het rustig, behalve dat ik al dagen een beetje misselijk ben. Volgens mij komt dat ook doordat die kleine zo hoog zit.

het is vreemd, heb idd gedoucht en het blijft wel aanhouden alleen minder nu, ieder kwartier/20 minuten, maar t duurt wel langer dan 20 sec. Ga straks maar proberen te slapen, wie weet hoe hard k t nodig heb! :) Houd jullie op de hoogte!

Liefs

oooooooo, wat spannend! Ik duim voor je. Hup Janne! Ik kan helaas niet uit ervaring spreken want ben vorige keer ingeleid dus heb nog geen 'normale' bevalling meegemaakt. Ik ben ook erg benieuwd of ik straks het verschil kan voelen tussen een voorwee en een echte wee.

Nou blijkbaar voel k het verschil niet, tenminste het enige verschil is dat het gestopt is. (een beetje steken nog) Ben gewoon teleurgesteld even! Bleh! Je laad jezelf op en dan niets.... De vorige keer begon het met het breken van de vliezen en dan weet je zeker dat je gaat bevallen. De onzekerheid is gewoon het vervelendste. Zo even een hele klaagzang op deze vroege morgen, maar moet t ff kwijt!

Thanks voor het meeleven!

Liefs

Terug
Bovenaan