zit in het gips

ben vanacht met mijn kleine mannetje van de trap gevallen. gelukkig heeft jayden niks moest wel een nacht ter observatie in het ziekenhuis blijven. ik heb helaas mijn kuit been gebroken en moet volgende week onder het mes om er een schroef of een plaatje in te laten zetten om het bot weer te zetten. zit nu dus in het gips en kan geen kant op. Is echt balen kan mijn eigen kind niet eens verzorgen. Ben voorlopig dus wel even zoet hiermee zit in ieder geval minstens 7 weken in het gips.

groetjes angelique

Oh dat meen je niet, wat erg!! Gelukkig is alles goed met de kleine! Maar met jou wat minder..
Je bent met een been in het gips niet erg mobiel...

Hoop dat je been snel heelt!

Liefs

Zo wat heftig!! Iedereens grootste nachtmerrie!!! Gelukkig heeft je kleine mannetje niks, maar een kuitbeen breken is ook niet niks zeg!! Beterschap zeg.

Groetjes Anne

Wat vervelend, wat zal je geschrokken zijn zeg!
Gelukkig dat je mannetje niets heeft.
Beterschap met je been gewenst!

Zet de kinderwagen in de woonkamer, en alle spulletjes beneden dan kan je in ieder geval na een paar dagen zelf weer beetje aanrommelen.
Heb mn kuitbeen ook gebroken gehad, gelukkig geen operatie of plaatje maar kon na een weekje wel weer beetje rond hobbelen van stoel naar stoel of van bank naar tafel!

Nogmaals beterschap gewenst,
Liefs Marina

mag absoluut mijn been niet belasten. dus dat gaat voor mij helaas niet op dat ik met een weekje weer wat kan lopen. mijn enkel gevricht is namelijk ook wat verschoven en het schijnt een schreve breuk te zijn.
vandaat dat ik niet mag belasten.

het is inderdaad ieders grootste nachtmerrie dat je met je kelintje de trap afvalt. ben erg blij dat mijn mannetje er niks aan heeft over gehouden.

mijn moeder komt me helpen als mijn vriend moet werken, ze zorgt dan voor jayden, en verzorgt hier het huishouden.het zal ook erg pittig worden voor mijn vriend, kan echt niks betekenen voor hem met die kleine, alles moet me echt aangerijkt worden aangezien ik met 2 krukken lopen moet.
ik zal de komende 7 weken in de woonkamer moeten vertoeven. kan haast niet naar boven komen, zal alleen wel moeten als ik wil douchen dus dan moet ik mijn vriend lief aankijken om me dan te helpen.ik heb ook hulp nodig bij het aankleden mijn kleding schuift niet over het gips. voel me nu echt flink hulpbehoevend. en ik moet zeggen dat voelt niet erg prettig.
gelukkig is het wel tijdelijk.

groetjes angelique

ik mocht er ook niet op lopen, maar door het gips had ik na een paar dagen al minder pijn en hobbelde op een been overal aan vastgrijpend toch al wel weer wat rond.
Kreeg na een paar weken loopgips en na het loopgips een gipsspalk.

Wij hadden een rolstoel gehuurd bij de zorgwinkel en zo kon ik toch samen met iemand nog lekker de deur uit.
Heb zo ook samen met mn schoonzus toendertijd nog lekker gewinkeld.
Misschien ook een tip?
Kan jij lekker je mannetje op schoot en iemand toch nog lekker met jouw naar buiten?

Liefs Marina

Jeetje meid, wat een ellende. Daar zit je nu toch echt niet op te wachten! Wel fijn dat de kleine niets mankeert. Maar voor jou gewoon flink balen natuurlijk.

Sterkte!

Liefs
Ingrid

Terug
Bovenaan