zit in het gips

jeetjemineetje wat erg voor je zeg......probeer je zo voorzichtig te doen en juist dan zit een ongeluk echt in een klein hoekje. Fijn dat Jayden niets heeft. Wordt een lange 7 weken, maar misschien vind je snel een eigen manier om met jezelf en Jayden je draai te vinden, vaak ben je flexibeler dan dat je denkt!

Sterkte

ik zat er zelf inderddad ook aan te denken om een rolstoel te gaan huren zodat ik in huis en buitenshuis iets mobieler ben.
en inderdaad ik zat er dan ook aan te denken dat ik dan jayden in een draagzak kan doen en dan een ander me kan duwen zodat ik niet 7 weken aan de bank of het bed zit gekluisterd.
ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.
je moet inderdaad erg vinding rijk zijn om er toch nog wat van te gaan maken.
en ik hoop dat snel mijn been en armspieren wat sterker worden zodat het lopen mate krukken ook wat soepeler gaat. had niet verwacht dat dat zo zwaar zou zijn. heb nu ook al flink spierpijn van het met krukken lopen en ook van de val.

bedankt voor jullie medeleven

wat erg zeg, gelukkig heeft het kleine mannentje niets maar wel balen voor jou zeg. ach probeer je eraan over te geven en laat je verwennen. hoop dat je niet al teveel pijn hebt. beterschap voor je been

Terug
Bovenaan