Zit me te vervelen in mijn nietszone!

A

Anoniem

Guest
Normaal vind ik het niet zo erg om te wachten maar nu valt het me tegen. Na mk (eerste bloedverlies 5 aug) weet ik niet meer hoe mijn cyclus zit. Zit vandaag op dag 18 en weet niet precies wat ik moet.

Gisteren naar de Kaakchirurg geweest om verstandskies uit te laten halen, moest een foto worden gemaakt. Dus wij hebben vorige week maar 2 keer geklust, aangezien het nu geen goede tijd zou zijn.

Nu vanochtend bij het afvegen best veel slijm (sorry) zou ik dan nu pas mijn ovulatie hebben? voel verder niets. Vorige keer heb ik mijn eisprong gevoeld. Ik richt me nu op de volgende ronde, weet totaal niet wanneer dat dus is. Ik was gemakshalve van mijn normale cyclus uitgegaan. Maar nu ik slijm zo laat heb kan het best zijn dat ik veel later ongesteld wordt.

Ik weet het niet meer en zit voor mijn gevoel in een nietszone. Ik baal gewoon.

Moest het even kwijt.

Hee meid!

Waarom haal je niet gewoon even een ovulatie test voor miss wat meer duidelijkheid en miss zit je helemaal niet in de niets-zone maar nog in de klusserdeklus-zone...!!
Who knowes!!

Succes en hoop dat je je wat beter voelt met je tandjes!!
x ZuuS

Ik heb ook de vorige cyclus een MK gehad. Ook ik heb dit keer mijn eisprong niet zo duidelijk gevoeld. Wel weer cervixslijm (draderig slijm) gehad. Hieraan merkte ik dus dat dat mijn vruchtbare week was. Maar er volgde geen pijnlijke?vervelende eisprong.

dus wie weet ben je nu wel vruchtbaar?!

Liefs,
Jasmijn

Hoi Talke,

Dat slijmverlies is   wel een teken van vruchtbaarheid, en een goed teken want er wordt een nieuw vlies aangemaakt, dus dat is goed. En idd je kunt een test ophalen van Clear blue om je eisprong te testen..maar je kunt ook gewoon de volgende ronde afwachten..

Dat wachten is het ergste he....

Groetjes en een knuffel

Dre

hoi talke,
hoe lang was voor je mk je cyclus en was je altijd regelmatig??

ik denk nl. als je nu je ei hebt op dag 18 en je gaat volgens het boekje ervan uit dat je 14 dagen later ongi word kom je op n cyclus van 32 dagen
zou best kunnen natuurlijk als je nu normaal n cyclus hebt van 28 of 29 dagen heb je misschien niet 14 dagen na je ei   je menstruatie maar misschien wel 11 of 13 ofzo , las laatst dat dit dus echt kon
persoonlijk zou ik ff uitgaan van 32 dagen als dan je menstruatie uitblijft en je hebt normaal n kortere cyclus heb je misschien wel meteen een positieve test !!!!
ik zal voor je duimen
het is alleen zo vervelend om altijd maar weer af te wachten en te zien hoe alles nu weer in zijn werk gaat vanbinnen he/
ik vind dat zelf ook vreselijk

wens je heel veel succes meid, hou je taai he en klus ze voor de zekerheid maar he
liefs tamaar

Hoi meiden,

Jullie halen me een beetje uit de nietszone. Ik had zelf ook het idee dat het wel goed was dat ik slijm had en ik heb vaker gelezen dat de eisprong na een mk later kan zijn. Dus inderdaad Tarmaar ik houd maar een cyclus van 32 dagen aan. Ik had van te voren een redelijke regelmatige cyclys van gemiddeld 24 dagen. Wellicht iets langer nu dan.

Ik denk er over na om een test te halen, maar ik vraag me af of ik dat nu moet doen of dat ik dan beter de volgende ronde kan afwachten want voor het zelfde geld heb ik dus nu net mijn ei gehad en dan gebruik de teststrips voor niets en volgens mij zijn ze best prijzig.

Dre fijn dat ik je weer hier tref. Vroeg me al af hoet het met je was.

Mijn mannetje is vanavond naar de film, de pijn van de verstandskies is te verwaarlozen, misschien wacht ik mijn mannetje wel even op, nemen we het zekere voor het onzekere. hihihihihihhi

Fijn als ik baal leg ik hier ook een ei

kusjes en kunfjes talke

he meid,
gelukig dat het weer n beetje gaat met je vond die mk al zo vreselijk erg
schreef net bij swinnie al dat jij en zij nog maar zowat de enige oude garde zijn heb ik het gevoel of ben ik daar nu zo met door elkaar???
zou idd volgende maand maar die ovulatiesticks halen als ik jouw was want dan weet je zeker dat het zich loont , heb ze zelf nog nooit gebruikt maar kan me wel in je situatie verplaatsen hoor
stiekem hoop ik dat je ze helemaal niet meer nodig hebt
succes he enzeker dadelijk als je manneke komt...
liefs tamaar

Ha dag meid,

Ik heb het idee inderdaad dat het hier behoorlijk uit aan het dunnen is, de mensen van een maand geleden of zo zijn al weer vertrokken. Dat valt me wel zwaar hoor. Maar tammygirl is ook nog iemand van de oude garde en sweety komt ook nog zo nu en dan voorbij.

Ik denk dat ik de OV-testen in de volgende ronde ga doen en ja ik hoop dat ik ze dan ook niet meer nodig zal hebben. Zou geweldig zijn als wij samen met swinnie en Tammigirl en vele andere meiden mogen volgen naar dat o zo begeerlijke zwanger zijn formum.
kus talke

Terug
Bovenaan