Zit me te vervelen in mijn nietszone!

Hihi... wat leuk dat ik bij de 'oude garde' hoor  Ben er nog steeds hoor... was alleen even met vakantie, tja, dat moet ook gebeuren hè... hahaha. Wilde nog wel afscheid nemen, maar internet lag eruit, dussss.... Maar we zijn weer vol goede moed terug en gaan weer lekker aan de klus (heb weliswaar pas over een week mijn ei, maar toch)

Talke, ben je alweer een beetje uit je nietszone?? Wanneer denk je nu dat je nod ongeveer zal zijn? Ik hoop echt voor de dat je Sweety achterna mag gaan en dat je gelijk weer zwanger bent. Ik duim weer volop voor je hoor!!

Veel liefs,

Tammy

Hoi

Ik weet niet wanneer NOD zal aanbreken ik zit vandaag op 23 na mk en ga er voor het gemak uit (had op dag 18 veel slijm) dat de eisprong later wats dus ik hou het even op 32 dagen ehhhhhh weet even niet wanneer dat is.

Wacht maar met spanning af. Ondertussen ben ik na vakantie weer aan het werk en heb ik mijn verstandskies er uit laten halen. Genoeg afleiding dus!

Morgen kom ik even uitgebreid hier kijken (mijn weekend is zo en ma). Kan ik effe bijlezen haha,

Groetjes
talke

Terug
Bovenaan