Zit toch weer niet zo lekker :-(

Hi meiden,

Ik durf het bijna niet te schrijven maar moet het toch van mijn hart hebben.........
Na het goede nieuws van dinsdag kon het maar moeilijk tot me doordringen dat het echt wel goed zat. Gister had ik ook nog echt zo'n bedompt gevoel, ik wilde wel blij zijn maar het lukte niet, je weet toch maar nooit. Vandaag ging het gelukkig beter en was ik veel opgewekter. We waren zelfs uit eten gegaan in mijn favorite restaurant om even te bekomen van alle spanningen.
Nou dat is alweer over hoor . Toen we  thuis  kwamen trof ik  weer  een hele lading bruine afscheiding aan in mijn mooie witte slipje. Had gelukkig geen witte broek aan, zou een leuke vertoning zijn geweest. Ik begrijp het niet meer hoor, het was al sinds zondag schoon, hematoom weg  en nu weer die vuiligheid. Ik word gewoon weer zenuwachtig. Dit breekt me echt mijn nek, ik wil niet weer een mk krijgen al is dat nog niet gezegd maar zeker nog  niet uitgesloten. Zit daar in dat restaurant een **** met een aardig zwangerschapsbuikje flink te roken en wijn te drinken, dan denk je toch ook..... Zij wel en ik heilig boontje ...... Laat ook maar ik moet me daar niet begeven. Maar het doet gewoon pijn. Mijn vriend is morgen ook vrij en we zouden naar een babywinkel gaan om ons alvast wat te oriënteren maar dat durf ik nu toch even niet aan. Ik word hier echt gek van.  

Sorry voor mijn lange verhaal maar ik moest het weer ff kwijt. Het lucht wel weer op om het van me af te schrijven. Ik baal er zo enorm van dat die spanning maar blijft.

Liefs,
Daantje

oei oei oei wat hoor ik nooooooooouuuuuuu?????????????????
Nu wordt ik een strenge juffrouw hoor........

Morgen ga jij de vk of gyn bellen!!! Heb je me gehoord???????????????

(oeps sorry)

STA erop dat je een echo wilt!! En ze kennen jouw achtergrond nu toch? Hee, kom op, het zal allemaal best meevallen! Maar bellen morgen he??? Grrr ik kom naar je toe als je het niet doet en ik sléép je ernaartoe!!! Ohww doet het...pleaaase????????
Ik denk dat ik niet alleen kom trouwens hoor, ik geloof dat ik heel wat meiden mee ga krijgen als jij morgen geen echo gaat krijgen!!!!!!

Dus......wie voelt zich geroepen??????

Echt, meid, ik heb je nog gezegd, dat kindje van jou is een vechtertje, die komt er wel !!!

Hou je taai, ik pieker me vanavond echt helemaal suf met je mee maar morgen wel bellen he? (ff tellen hoe vaak ik dat al gezegd heb......)

Doen!!!! Ik zal aan je denken!

liefs Costa

Hey Daantje, wat zou het toch fijn zijn als je gewoon eens eventjes rust kreeg en gewoon kon gaan genieten zeg! Het lijkt me idd wel verstandig om de wijze raad van Costa op te volgen, gelijk ff bellen naar de vk vandaag, anders loop je er toch maar mee rond....... ik duim voor je dat je gewoon goed nieuws krijgt! Veel sterkte in ieder geval meid!
Liefs Solleke

Meid zoek inderdaad zoals de andere schrijven contact met je vk.
Die onzekerheid is gewoon kl@#$%te.
En ik kan het weten.
Vraag voor een echo dat is het enige wat je zekerheid kan geven.

Meid heel veel sterkte en ik duim voor jullie.

Liefs PV

Beste Daantje,

Om je onzekerheid weg te nemen bel met de vk of de  gyn voor een echo. Die onzekerheid is ontzettend vervelend. Ik wens je heel veel sterkte en nogmaals pak de telefoon en geef het duidelijk aan dat je een echo wilt.

Veel liefs van Monique.

Lieve Daantje,

Wat een onzekerheid weer! Maar dit zegt nog nix natuurlijk!
Ik zeg dus ook: ga naar die vk of gyn, dan weet je meer.
Heel veel sterkte en ik duim voor goed nieuws.

dikke knuffel,Kyra

Nou hier kan ik niets meer tegen inbrengen. Moet zeggen dat jullie me over de streep hebben getrokken en heb net even de poli van mijn gyn gebeld.

Ik kreeg een hele aardige dame aan de lijn gehad en die heeft mijn dossier even boven water heeft gehaald en een gyn aan zijn jas heeft getrokken (een echte, niet één in opleiding). Hij gaf aan dat het heel goed mogelijk is dat dit nog resten zijn van de hematoom. Je lichaam bepaald zelf wanneer het goed is om die resten los te laten, hier valt vaak geen peil op te trekken. Voor nu dus gelukkig geen extra zorgen. Het leek hem onwaarschijnlijk dat ik weer een nieuw groot hematoom aan het kweken ben dus daar hoef ik me ook geen zorgen over te maken, pffff. Als ik van het weekend toch helder rood bloed ga verliezen moet ik direct het ziekenhuis bellen. Dat hopen we maar even niet zeg (het kindje zit heel goed vast, heb ik al drie keer gezien hoor). Mocht ik me volgende week nog zo onzeker voelen mocht ik gewoon weer bellen en zouden we het met mijn eigen gyn bespreken. Het doet me goed dat ik zo serieus wordt genomen en er direct een antwoord op mijn vraag kwam. Het kan dus echt!

Meiden weer ontzettend bedankt voor jullie reacties, ik zat echt te twijfelen gister om het erop te zetten, ik sleep jullie zo mee in mijn onzekerheid. Maar jullie zijn echt top!!

Liefs,
Daantje

lieve Daantje,

ik zat al met smart op een reactie te wachten! Gelukkig goed nieuws, maar ik snap best dat je er doodongerust van wordt! En als je blijft twijfelen,moet je er gewoon naar toe gaan voor een onderzoek, dan weet je toch meer. Niet blijven zitten met onzekerheden hoor! Maar dit klinkt wel heel logisch, een restje van het hematoom.

liefs Kyra

Terug
Bovenaan