Zit toch weer niet zo lekker :-(

Lieve Daantje

Ik hoop dat je niet al te gestressed bent, dat is ook weer niet goed voor je baby. Ik wijt mijn mk aan teveel stress( ex man was weer eens bezig  !!!)En een hoop ellende op de zaak waar ik werk. Maar jah je weet nooit zeker waar het door komt he.
Ik probeer te zeggen hou je rustig ook al is dat heel erg moeilijk, en probeer een beetje te genieten van je zwangerschap.

Liefs Gaby

Lieve Daantje,

Wat ontzettend vervelend, dat je nu nog niet helemaal kunt genieten van je zwangeschap! Gelukkig heb je de gyn even gebeld. En mocht je weer twijfelen en onzeker worden, gewoon weer doen hoor!!

Wat de gyn zei klinkt helemaal logisch. Het zijn gewoon de laatste beetje  restjes van je hematoom en  dat moet je  blijkbaar  nog even kwijt. Op de echo was tenslotte te zien dat de kleine helemaal super vastgeklonken zat.

En natuurlijk ben je nog wel onzeker en  dat is logisch na wat je allemaal hebt meegemaakt. Maar over 7,5 maand heb je gewoon een kern gezonde baby in je armen!!!

Hou je taai en doe het vooral rustig aan.

Liefs Nanda

He Daan!
Wat een opluchting he?? Ja over je kleintje hoef je je geen zorgen te maken, die houdt zich stevig vast, die wil over 7 maandjes bij mama zijn!!   Ben echt superblij dat je gebeld hebt!! En ook zo fijn he dat je altijd kunt bellen zodra je je echt zorgen maakt!! Echt top!

Nou meid, mocht je weer in de stress vliegen.......(wat ik óók zou doen mocht er maar iets gebeuren) we zijn er voor je!

liefs Costa

He, lieve Daantje,

Het zit je toch ook niet mee he? Wat een onzekerheid aldoor!!
Het verhaal van de vk klinkt wel logisch he? Hoop echt dat het nu afgelopen is allemaal hoor en dat je de rest van de zwangerschap mag gaan genieten!! Met natuurlijk een prachtige baby!
He, hou je taai.

Liefs Ineke

Lieve Daantje,

Wat een onzekere toestanden zeg! Kan me voorstellen dat je daar weer effe helemaal kapot van bent. Maar gelukkig had je toch nog goed nieuws gekregen van een 'niet assistent' gyn. De volgende keer gelijk bellen als je je zo onzeker voelt. Vinden ze echt niet erg!!
Ga heel hard voor je duimen dat je over een tijdje een heel lief klein babytje in je armen mag sluiten!!

Liefs Anne

He daan,

Ze moeten je wel hebben..ik heb bij beide kinderen tot de 16 e week bloedinkje gehad om de 4 weken..niet heel erg maar genoeg om weer helemaal van slag te zijn..in tranen zat ik dan weer bij de gyn. met 20 weken kon ik pas echt een beetje genieten..die onzekerheid is echt vreselijk..ik hoop dat dit nu eht de laatste keer was..

ik duim voor je

issabel

Terug
Bovenaan