Zitten

probeer eens om iets van zijn lievelings speeltjes schuin achter en dus ook iets boven zijn hoofdj te hangen,bv.leg een dekentje aan de zetel en onder de zetelkussens kan je het een beetje vast maken,zo gaat hij misschien zich wat proberen te draaien en er naar grijpen,het is wel een hel bezigheid je kan hem dan soms wa helpen,een beetje duwen aan zijn poepje of ook eens het speeltje wat dichter brengen het moet leuk blijven.ben dit ook aan het doen met mijn dochter en je kijkt erven op hoe ver ze dan al kunnen rollen,het lukt haar nog ni helemaal maar alle beetjes helpen succes!!
 
Hoi,

Mijn zoontje is ook 4 maanden en heb al een aantal weken hetzelfde probleem. Ik wil de wagen nog niet ombouwen tot buggy want dat gaat hij zeker niet meer liggen. Liggen is zo-ie-zo al uit de boze. Dat wil hij dus niet meer. Alleen staan of zitten. Het liefst staan heel de dag. Als ik ergens ben en hij wordt echt vervelend omdat hij ligt, dan laat ik hem (even)zitten in de bak. Ik zorg uiteraard wel dat hij helemaal 'ingebouwd' zit en dus niet kan omvallen.
 
Terug
Bovenaan