zitten

ik lees heel veel , veel reacties en ook verschillende verhalen. ik zou zeker nog niet gaan fietsen....en jawel hoor ik ken echt iemand die te vroeg is gaan fietsen en dat kindje heeft tijdens het fietsen zijn nekje gebroken en is overleden, doordat zijn nekje nog niet sterk genoeg was om de heletijd vast te houden met al de bobbels en schommelingen die fietsen met zich mee brengt....ik snap niet dat er gewoon niet beter geluisterd wordt naar bepaalde richtlijnen, die zijn er niet voor niets!!! ouders willen allemaal maar snel en snel.... denk aan je kindje en als er gezegd wordt 8-9 maanden vraag je dan af waaron en denk zelfstandig na, nu ben ik fysiotherapeut dus wellicht met een andere achtergrond maar denk na...
 
Ik heb dat ook weleens gehoord dat er een kindje daardoor is overleden. Maar persoonlijk kennen doe ik ze niet. Ik zou zelf het risico niet willen nemen......
Misschien is zo'n fietskar wat? Dan kun je je baby in zo'n babynestje doen. Die kunnen toch geen kwaad lijkt me?
 
hay,

ik wouw even zeggen dat mijn dochter van 6 maanden al met de fiets in het fiets stoeltje gaat ook. ik leg altijd een dekken in het zit gedeelte zodat ze eventueeele schokken niet zo hard aan komen maar het gaat prima... en is niet dood...zoals velen zeggen... ze vind he geweldig. de een zin met 6 maanden en de ander met 9 maanden zouw je dan als je met 9 maanden nog niet kan zitten wel in het fiets stoeltje mogen??? Neej dacht het ook niet. als ze zelf geen last hebben waarom niet je mag zo veel niet... ROKEN IS OOK SLECHT net zoals ALCOHOL EN DRUGS
 
Mijn zoontje is 10.5 maand, hij kan wel zitten,
maar hij laat zich toch vallen op een gegeven moment en als hij wat
langer in een kinderstoel zit, gaat hij ook scheef/onderuit zitten, dus
ik durf het toch nog niet aan hoor met hem op de fiets.. Jammer, maar
ik wacht liever nog even. Ik zou het mezelf nooit kunnen vergeven als
er iets met hem zou gebeuren omdat ik toch te snel ben geweest met
fietsen..
 
Terug
Bovenaan