Zo afspraak voor de 20 wk is gemaakt

Maandag weer op controlen geweest en het hartje weer gehoord want een heerlijk geluid. En gelijk een afspraak gemaak voor de 20 wk echo want het gaat echt hard nu over 6 wk al weer op de helft 17 maart de kleine bekijken ben benauwd of alles goed is maar ga hier wel van uit natuurlijk. Begin bij jullie het buikje nu ook goed te groeien?

Veel liefs
 
Leuk vooruitzicht de 20 weken echo, ik moet nog een afspraak maken, maar daar wacht ik nog even mee, anders word ik te ongeduldig.

De buik valt nog mee, in de ochtend zie je nog niet echt iets, maar savonds valt het toch wel op. Pas nog wel m'n gewone broeken, vorige zwangerschap moest ik nu toch wel (13/14 weken) zwangerschapsbroeken aan.
Ik had donderdag na het sporten wel echt een mega buik, leek wel over de helft :)

Ach laat die buik maar komen, het is zo weer voorbij.
 
Ik ben vandaag bij de verloskundige geweest met 14,3 wk. Buikje is er aardig! maar voor mij de tweede dus ga er vanuit dat daarom mijn buik zo ontzettend zichtbaar is! :) idd lijk aan het einde van de dag ook wel over de helft!

Ik mag ook een afspraak maken, dus ik bel deze wk met het ziekenhuis!

 
Hier is de 20 weken echo ook al gepland.
Ik ben gastouder en werk 5 dagen per week (en soms ook enkele uurtjes in het weekend) dus ik dacht, vroeg inplannen dan is er nog plek tijdens het avondspreekuur. Dus ik heb 'm 3 weken geleden al ingepland. Ik hoop zo dat alles goed is!

Grappig te zien dat je lijf bij een tweede of derde zwangerschap al precies weet wat het moet doen he?!
Hier zijn de zwangerschapsbroeken echt niet meer weg te denken en normale shirts/truien worden nu echt te kort maargoed, het is natuurlijk ook de derde en zwangerschapsshirts genoeg!
 
Hier ook al een flinke buik met de tweede. Iedereen is verbaasd dat ik 'nog maar' 3 maanden zwanger ben. Ik ben alleen maar trots. Morgen eindelijk naar de vk, voor het eerst het hartje luisteren en daarna mogen wij vast ook een afspraak maken voor de 20-weken echo. Spannend weer!
 
Terug
Bovenaan