Zo'n dorst!... Herkent iemand dit?

Hoi Judith,

Sorry, wilde je niet ongerust maken hoor. Ik dacht dit ook bij mijn zoontje te ruiken, maar het was van de Prodent tandpasta , gelukkig. Ik ben benieuwd wat er uit te test komt bij je dochter.

Groetjes,
Nelly.
 
Hoi Nelly,
We moeten het inderdaad maar rustig afwachten maandag. Bij mijn dochtertje ruik ik het echt door haar huis, voorhoofd/armen, niet echt uit haar mond ofzo. Maar ik ben heel benieuwd wat eruit komt.
Bedankt voor je berichtje!
Groetjes Judith
 
Hoii,
Gisteren naar de ha geweest, verteld hoeveel ze dronk, hij viel bijna van z'n stoel.
Weet je dat wel zeker? Ja we hebben t echt bijgehouden. Hij zei dat het echt veel te veel was en dat ze even op suiker moesten testen, maar als er geen suiker uit zou komen, zou de hoeveelheid drinken wel gehalveerd moeten worden, want dat zou echt niet goed zijn voor zulke kleine kinderen. Suiker geprikt, dochterlief vond alles prima haha. Kwam 5.1 uit. Ken de waarden niet die normaal zei, maar de assistente dat het niet beter kon. Geen suiker dus gelukkig!!! Maar voel me wel een beetje onbevredigd, want dochterlief ziet er nog steeds slecht uit en heeft nog steeds enorme dorst! Maar goed, ik ga nu proberen het drinken af te bouwen. Steeds als ze om drinken vraagt, moet ik haar wat te eten aanbieden. Nou het zal mij benieuwen, want ze kan echt compleet uit haar dak gaan als ze haar drinken niet krijgt.. Maar we gaan gewoon maar aan de slag!
Bedankt voor jullie berichtjes!
Groetjes Judith
 
Even voor je inloggen hoor.

Fijn dat ze in ieder geval geen suiker heeft. Hopelijk pikt ze het als je ze ipv drinken eten aanbiedt. Vreemd hoor. Ik heb nooit commentaar gehad wat betreft het drinken.

Succes!

Groetjes,
Nelly.
 
Terug
Bovenaan