zo'n slaapkoppie......

hihihih

Onze sophie is een echte slaapkop.. sinds ze ingebakerd ligt  ( nu al bijna 6 weken.).

Vanmorgen om 8.00 de fles gegeven (gisteravond om 22.00 de laatste gekregen)
om 09.00 ging ze weer slapen.
En nu slaapt ze nog...ga haar maar weer wakker maken anders dan zit ik met de laatste fles in de knoop......

welk kindje slaapt ook nog zoveel.?..

soms zit ik te bedenken hoe ik het straks allemaal met die groentehapjes en fruithapjes moet doen, als ze zoveel slaapt..
want tussendoor is ze vaak maar 2.00 uur max wakker, soms nog korter....

ps sophie is 27 januari 5 mnd

liefs tobi

Hoi,

Hier nog zo'n slaapkoppie hoor! Marin slaapt ook nog bijna de hele dag. Na een fles is ze hooguit een uur wakker en is dan echt alweer doodmoe, wrijft ze in haar oogjes en wordt jengelig.
Ze is gewoon dol op haar bedje en kamertje. Ze ligt ook wel eens gewoon in haar bedje zonder te slapen, maar vindt dat heerlijk.

Liefs Annemarie

Ik ben jaloers! Nee hoor grapje maar Tyche slaapt dus echt zeer weinig en af en toe denk ik 'ga toch slapen'. Maareh.. krijgen die van jullie dan al een fles minder. Tyche krijt nog 7-11-15-19-23uur??

Groetjes Kirsten (Tyche is nu ook 5 mnd)

Hoi Tobi,

Ik herken jouw verhaal wel. Nouja, die van mij slaapt niet altijd zoveel, maar ze houdt ook van een tukkie op zijn tijd. Mijn dochter wordt 30 jan. alweer 5 maanden en ook zij is na een voeding maar hooguit 2 uurtjes wakker, vaak maar zo'n anderhalf uur en dan wordt ze jengelig enzo.

Tja die fruit en groentehap, daar zitten wij ook wel een beetje mee. Ze krijgt van mij zo 's middags zo rond 16.00 uur een paar hapjes fruit, eerder komen we er gewoon niet aan toe. En hoe dat straks met een groentepot moet, geen idee. Zeker als ze van de opvang terugkomt, dan is ze helemaal gesloopt. Bij ons krijgt ze 's avonds om 18.30 uur een flesje en dan stort ze al helemaal in. Ze ligt dan ookal om 19.00 uur in bed en slaapt dan ook echt. We maken haar nu nog wakker om 22.30 uur, maar dat gaat niet van harte, dus daar gaan we binnenkort mee stoppen.

Ik hoor vaak dat baby's soms nog om 22.00 uur wakker zijn na de voeding van 19.00 uur, maar dat zou ik zelf ook niet trekken. Dus eerlijk gezegd ben ik blij dat ik ook zelf nog iets aan mijn avond heb. Helemaal na een dag werken. Het is wel moeilijk dat je je kindje dan zo weinig ziet, maarja.

Je ziet je bent niet de enige met een slaapkoppie.

Ik ga er maar vanuit dat hoe ouder ze worden, ze ook langer wakker zijn.

Groetjes

Ik ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben die nog 5 flessen geeft. Tyche kan echt niet met 1 minder hoor en 210cc.. lijkt me ook geen geslaagd plan. Bij ons krijgt Tyche nog geen andere voeding als de fles (+rijstebloem bij de laatste fles). Ze heeft dit ook nog niet nodig denk ik. Na de fles van 19.00 ligt ze beneden in de box. Als we haar boven leggen gaat ze brabbelen en dan zijn er een broer en zus die dat heel grappig vinden en dus niet slapen dus moet ze maar in de box.

hoi hoi   mieden  

nou er zijn dus meer slaapkoppies.......

sophie ligt er net weer in. om 12.15 wakker gemaakt en nu net 10 min weer in.....
(ze is ook een klein beetje verkouden dus wellicht dat dit nu ook meespeelt, want ze moets echt hel hard huilen en toen ik haar in haar bedje legd was het goed..

pff zie er wel tegen op om het  inbakeren te stoppen, want ze slaap nu zo snel in.. voorheen deed ze dat minder snel....

enn sophie krijgt ook nog 5 flessen... proberen wel de laatste om 22.00 tegeven  ....

en ze krijgt er ook niets bij (ivm allergieen binnen de familie), alleen ristebloem, als papje....en door de laatste fles

nou ik ga maar wat in het huishouden doen...

liefs tobi

poets ze Tobi.. moet ik eigenlijk ook maar ik ben zoooo moe. Maar ga dalijk echt aan de gang. Sneu he als ze verkouden zijn. Misschien heeft ze nu ook extra haar rust nodig. Maar waarom zou je het inbakeren afbouwen of moet dit (ik heb er zelf geen ervaring mee)?

Terug
Bovenaan