Zo bang dat het mis gaat!

Hoi dames,

Zoals het onderwerp het al zegt ik ben zo bang dat het mis gaat. Ben nog zo pril. 1 februari 5 weken en ik weet ook dat er niet aan moeten denken. Maar heb steeds last van krampjes in mijn buik (rond mijn navel), aan de zijkant van mijn buik dat ik toch een beetje ongersut ben. Ik weet dat mijn lichaam nu zo hard aan het werken is omdat er iets moois groeit maar het maakt me ook onzeker. Herkennen meer dames dit?

Nou een heel verhaal, en nu maar gauw naar boven om te slapen. Als dat gaat althans. Vanaf maandag toen we de test deden elke nacht zo beroerd geslapen. 10x wakker, waarvan 2x plassen.

Tot krabbels!
Liefs,
Chantie

hoi hoi

ik ken je onzekerheid maar al te goed
ik had het bij mijn zoontje ook maar nu NOG meer
ook omdat ik ertussen een miskraam heb gehad.
die pijntjes steekjes zijn heel normaal en ze zeggen zolang je geen hevige buikpijn of bloedverlies hebt je je geen zorgen hoeft te maken.
probeer je niet te druk te maken en toch ook een beetje te gaan genieten.

enne GEFELICITEERD

Hoi Chantie,

Ik heb ook kramp in mijn buik hoor! Soms net of ik ongesteld moet worden, soms meer een trekkerig gevoel en soms ook mijn darmen die van slag zijn. Dus volgens mij hoort dat er gewoon een beetje bij.

Groetjes Blossom

hoi
ik heb dat ook gehad en hoe stom het ook klinkt het hoort erbij het is ook dat je baarmoeder aan het groeien is en dat is best een rot gevoel.maar probeer je niet te onzeker te maken hoe moeilijk dat ook is.
en van harte met je zwangerschap geniet ervan

He Chantie!

Je kramp zit veel te hoog voor je baarmoeder, als de kramp rond je navel zit zijn het je darmen. Je baarmoeder komt nu namelijk nog niet boven het schaambeen uit... Misschien is het een geruststelling, dat was het voor mij wel in ieder geval!!

Heel veel liefs!

dat menstruatieachtige gevoel heb ik ook gehad, ben nu 6 weken.
en dat had ik van de andere kids ook! vooral darmen hoor!
ook 1 keer een miskraam gehad en daarna 2 gezonde kids op de wereld gezet! nu zwanger van de 4e! morgen de eerste echo!

liefs en probeer te genieten!!!

He Chantie,

Je bent niet de enige. Vorige week woensdag een test gedaan en ik kan het soms nog niet geloven. Dan ben je weer bang omdat je van alles voelt, maar als je een dag niks voelt maak je je daar weer zorgen over. Ik kijk uit naar de eerste afspraak bij de verloskundige...dan wordt het allemaal wat echter!

Hoi Chantie, heel herkenbaar hoor, ik geloof dat iedereen wel onzeker is met name de eerste periode.. je klachten kunnen ook echt wisselen en krampen bij navel en zijkanten buik duidt echt op darmen en bandenpijn. Ik had veel last van mijn darmen de eerste maanden, het werkte allemaal lekker op elkaar in zeg maar. Ook de bandenpijn, dat ging al zo snel van start. Je zegt het zelf al, je lichaam gaat gelijk van start met voorbereiden en groeien dus het lijkt mij een goed teken! Gefeliciteerd en probeer je een beetje te ontspannen meid ;-) En die eerste afspraak bij VK helpt alweer.

Terug
Bovenaan